|
Toetsenbord doet raar.
|
|
09-02-2011, 23:02
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Toetsenbord doet raar.
Ik heb dit probleem al van gisteren, maar heb maar vandaag de moeite gedaan om er eens naar te kijken. Plotseling deed mijn toetsenbord raar, ipv de a is een q, de z is w, en de m is ,. Als ik het op Belgisch (punt zet), dan doet die weer normaal. Maar als ik een andere software gebruik of na een tijdje niet gebruik, staat die terug op Nederlands en dan begint het probleem weer. Ik heb al in de instellingen gekeken, maar niets werkt.
|
|||
|
12-02-2011, 13:05
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Toetsenbord doet raar.
Niemand ?
|
|||
|
12-02-2011, 19:54
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Ik zou toch even goed naar de instellingen in het configuratiescherm kijken en controleer of je wel vanuit de taakbalk naar het juiste toetsenbord gewisseld bent. Meer info: toetsenbordinstelling Microsoft
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
12-02-2011, 23:14
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Het probleem is blijkbaar opgelost, bedankt voor de hulp!
|
|||
|
14-02-2011, 22:22
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-02-2011 om 22:23 door captain kirk.)
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Graag gedaan.
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)