|
Computer produceert raar geluid
|
|
26-01-2011, 22:17
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Computer produceert raar geluid
Het is al van maandagavond dat m'n computer een raar geluid produceert. Natuurlijk hoor je naarmate je computer hebt meer/andere geluiden, maar dit geluid is toch wel apart. Het begint eerst wat stiller, maar hoe langer m'n computer aan staat, hoe luider het is. Als het stil is, is het net alsof je naast een eletriciteitskast staat, maar als het luider is het meer het geluid dat een oude koelkast produceert. Het geluid kwam er ook plots en wil maar niet verdwijnen. Ik heb dan eens naar de achterkant geluisterd en het komt uit m'n voeding en voedingskabel. Enig idee aan wat het ligt en hoe ik het kan oplossen, want het geluid begint nu wel ondragelijk te worden.
Bij voorbaat dank. |
|||
|
26-01-2011, 22:48
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Computer produceert raar geluid
Het klinkt als een resonantie (trilling) veroorzaakt door voornamelijk je fan van de voeding waardoor de hele behuizing van je voeding gaat trillen. Probeer eens het volgende:
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
14-02-2011, 22:30
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
En, is het probleem al opgelost?
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
22-02-2011, 02:49
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Ik heb dit eigenlijk vergeten te proberen omdat ik er niet meer aan stoorde. Ik zal het morgen eens proberen.
|
|||
|
02-05-2011, 21:13
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Neem aan dat je, gezien er al een tijd geen reactie is gekomen, geen last meer van het probleem hebt?
|||
|
07-05-2011, 11:25
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Inderdaad, ik heb er niet meer zo'n last meer van. Toch bedankt voor de hulp!
|
|||
|
08-05-2011, 21:25
Bericht: #7
|
|||
|
|||
|
Altijd graag gedaan.
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)