Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Computer produceert raar geluid
26-01-2011, 22:17
Bericht: #1
Computer produceert raar geluid
Het is al van maandagavond dat m'n computer een raar geluid produceert. Natuurlijk hoor je naarmate je computer hebt meer/andere geluiden, maar dit geluid is toch wel apart. Het begint eerst wat stiller, maar hoe langer m'n computer aan staat, hoe luider het is. Als het stil is, is het net alsof je naast een eletriciteitskast staat, maar als het luider is het meer het geluid dat een oude koelkast produceert. Het geluid kwam er ook plots en wil maar niet verdwijnen. Ik heb dan eens naar de achterkant geluisterd en het komt uit m'n voeding en voedingskabel. Enig idee aan wat het ligt en hoe ik het kan oplossen, want het geluid begint nu wel ondragelijk te worden.

Bij voorbaat dank.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
26-01-2011, 22:48
Bericht: #2
RE: Computer produceert raar geluid
Het klinkt als een resonantie (trilling) veroorzaakt door voornamelijk je fan van de voeding waardoor de hele behuizing van je voeding gaat trillen. Probeer eens het volgende:
  • haal de stroom van je systeemkast af en koppel je beeldscherm los
  • open de kast en controleer of alle schroeven van de voeding goed vast zitten. Dit doe je door de schroeven met een kruiskopschroevendraaier licht vast te draaien. Zet niet teveel kracht, vast is vast.
  • controleer ook eventueel de andere schroeven in de kast.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
14-02-2011, 22:30
Bericht: #3
En, is het probleem al opgelost?

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
22-02-2011, 02:49
Bericht: #4
Ik heb dit eigenlijk vergeten te proberen omdat ik er niet meer aan stoorde. Ik zal het morgen eens proberen.
Reageren op dit bericht
02-05-2011, 21:13
Bericht: #5
Neem aan dat je, gezien er al een tijd geen reactie is gekomen, geen last meer van het probleem hebt?

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
07-05-2011, 11:25
Bericht: #6
Inderdaad, ik heb er niet meer zo'n last meer van. Toch bedankt voor de hulp!
Reageren op dit bericht
08-05-2011, 21:25
Bericht: #7
Altijd graag gedaan.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)