Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Afbeelding bij email voegen
29-11-2010, 14:27
Bericht: #1
Afbeelding bij email voegen
Als ik een afbeelding bij mijn mail wil meesturen krijg ik "Er zijn geen profielen gemaakt. Kies het pictogram e-mail en fax in configuratiescherm om nieuw profiel te maken". Maar in Configuratiescherm vind ik geen picto van e-mail en fax!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
29-11-2010, 21:42
Bericht: #2
RE: Afbeelding bij email voegen
Hoi,

Ga naar start > programmatoegang en instellingen >> aangepast, en stel daar in dat "je mailclient" de standaard e-mail client is.
"je mailclient" is dus je client die je gebruikt, outlook express bijvoorbeeld.

Microsoft MVP - Consumer Security [Afbeelding: mvp.gif]
Director of Research @ Malwarebytes [Afbeelding: mbammini.png]
AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-12-2010, 22:51
Bericht: #3
Hallo Mieke,

Kan het zo zijn dat het probleem is dat ik webmaile gebruik? Outlook web access.......Ik heb gedaan wat beschreven was, maar krijg nog steeds geen afbeelding bij de mail meegezonden!
Reageren op dit bericht
02-12-2010, 00:11
Bericht: #4
ik ben niet vertrouwd met Outlook WebAccess, maar heb wel deze thread gevonden:
http://www.multidesk.be/forums/onderwerp...L.EXE.html
Blijkbaar was de oorzaak dat de nodige codecs niet geïnstalleerd waren.
In ieder geval zou ik even Windows update uitvoeren op je pc en alle nieuwe updates installeren (inclusief optionele updates)

Microsoft MVP - Consumer Security [Afbeelding: mvp.gif]
Director of Research @ Malwarebytes [Afbeelding: mbammini.png]
AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-12-2010, 22:18 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-12-2010 om 22:18 door captain kirk.)
Bericht: #5
Beste Erika190574,

Van welke provider gebruik je de webmail en open je de webmail dan ook daadwerkelijk via het internet?

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
12-12-2010, 13:05
Bericht: #6
Ik zit bij het vroegere Hetnet, nu KPN. en ik open hem inderdaad via email
Reageren op dit bericht
12-12-2010, 15:48
Bericht: #7
Dat is vreemd. indien je de mail via het web doet zou je niets met profielen en profielinstellingen te maken hebben. Heb je dit probleem ook met andere webmailadressen zoals bijv een mailadres van werk of een hotmail?

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
12-12-2010, 19:14 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-12-2010 om 22:08 door captain kirk.)
Bericht: #8
Ik heb het nu via XS4all werkmail gedaan....daar lukt het wel mee.
Snap er zelf niets van!!!!!
Reageren op dit bericht
12-12-2010, 22:11
Bericht: #9
Kun je eens op je werk proberen om een afbeelding aan de mail van je KPN-mail te hangen?

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
19-12-2010, 10:37
Bericht: #10
(12-12-2010 22:11)captain kirk schreef:  Kun je eens op je werk proberen om een afbeelding aan de mail van je KPN-mail te hangen?

Ga ik proberen.....groeten, Erika
Reageren op dit bericht
19-12-2010, 15:18
Bericht: #11
Hoeft natuurlijk niet per se op je werk, het kan ook via de pc bij iemand anders. Ik wil namelijk uitsluiten dat het probleem lokaal is.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
28-12-2010, 18:43
Bericht: #12
(19-12-2010 15:18)captain kirk schreef:  Hoeft natuurlijk niet per se op je werk, het kan ook via de pc bij iemand anders. Ik wil namelijk uitsluiten dat het probleem lokaal is.

Ik weet niet wat ik veranderd heb/wat er gewijzigd is maar ik kan ineens wel foto's en afbeedlingen mailen. Dank voor het meedenken!

Vriendelijke groeten, Erika
Reageren op dit bericht
28-12-2010, 22:46
Bericht: #13
Ach, het blijven computers. Mooi dat het weer doet wat het doen moet Icon_smile
Ik vermoed dat het hier toch een kort probleem met de mailserver is geweest.
Alvast een goede jaarwisseling toegewenst.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
29-12-2010, 18:58
Bericht: #14
(28-12-2010 22:46)captain kirk schreef:  Ach, het blijven computers. Mooi dat het weer doet wat het doen moet Icon_smile
Ik vermoed dat het hier toch een kort probleem met de mailserver is geweest.
Alvast een goede jaarwisseling toegewenst.
Ik (ehhh) heb gisteren Outlook op de laptop gezet, nu helemaal makkelijk foto's versturen met het porogramma Finepix.......voor alles is een oplossing
Jij/jullie ook een goede jaarwisseling gewenst (kijk uit voor je vingersIcon_biggrin)

groetjes, Erika
Reageren op dit bericht
29-12-2010, 22:53 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-12-2010 om 22:53 door captain kirk.)
Bericht: #15
Met de installatie van Outlook wordt er een profiel aangemaakt waarmee je foutmelding verdwijnt. Dat klopt.
Jij ook prettige jaarwisseling en ik zal oppassen voor mijn vingers Icon_wink.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)