Discussie is gesloten 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WMP
13-11-2010, 13:58
Bericht: #1
WMP
Hallo,
Ik heb sinds kort windows 7 op mijn pc staan.
Als ik beelden afhaal van het internet dan sla ik ze op in de bibliotheek "Afbeeldingen"
Nu is mij enkele dagen geleden op gevallen dat ook die afbeeldingen in Windows Media Player (gedeelte "Afbeeldingen") terecht komen wat niet de bedoeling is, die moeten alleen in de map "Mijn afbeeldingen" zitten van de bibliotheek.
Hoe kan ik verhinderen dat die fot's nog in WMP terecht komen?
Mvg.
Marcel
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
13-11-2010, 22:47
Bericht: #2
RE: WMP
Hoi,

WMP leest deze gewoon vanuit de map "afbeeldingen" die in je bibliotheek staan hoor, dus het gaat deze afbeeldingen niet in een andere map gaan plaatsen. Het leest gewoon deze locaties waar je afbeeldingen aanwezig zijn.
Indien je niet meer wilt dat de afbeeldingen in WMP worden weergegeven, open je WMP, klik op Organiseren bovenaan > navigatievenster aanpassen > vink afbeeldingen uit. Je zal twee keer moeten klikken om het helemaal uit te vinken, omdat standaard deze blauw is aangevinkt, klik je erop, dan zal het gewoon aanvinken en klik je er nog eens op, wordt het uitgevinkt.

Microsoft MVP - Consumer Security [Afbeelding: mvp.gif]
Director of Research @ Malwarebytes [Afbeelding: mbammini.png]
AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
14-11-2010, 14:04
Bericht: #3
(13-11-2010 22:47)miekiemoes schreef:  Hoi,

WMP leest deze gewoon vanuit de map "afbeeldingen" die in je bibliotheek staan hoor, dus het gaat deze afbeeldingen niet in een andere map gaan plaatsen. Het leest gewoon deze locaties waar je afbeeldingen aanwezig zijn.
Indien je niet meer wilt dat de afbeeldingen in WMP worden weergegeven, open je WMP, klik op Organiseren bovenaan > navigatievenster aanpassen > vink afbeeldingen uit. Je zal twee keer moeten klikken om het helemaal uit te vinken, omdat standaard deze blauw is aangevinkt, klik je erop, dan zal het gewoon aanvinken en klik je er nog eens op, wordt het uitgevinkt.
Ik heb gedaan wat je gezegd hebt, ook helemaal onderaan waar staat "Apparaten die kunnen gesynchroniseerd wored" heb ik het vinkje weg gedaan bij afbeeldingen maar toch zijn de foto's terug zichtbaar in WMP!
Mvg.
Marcel
14-11-2010, 14:09
Bericht: #4
Ja, maar erboven heb je ook nog eens afbeeldingen staan:

[Afbeelding: 14-11-2010%2013-07-28.jpg]

AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

14-11-2010, 18:52
Bericht: #5
(14-11-2010 14:09)miekiemoes schreef:  Ja, maar erboven heb je ook nog eens afbeeldingen staan:

[Afbeelding: 14-11-2010%2013-07-28.jpg]

Ook dat helpt niet.......
14-11-2010, 19:24
Bericht: #6
Hoe bedoel je?
Heb je WMP daarna gesloten en terug geopend? Uiteraard als bij het afsluiten eerder van WMP dit geselecteerd stond op het onderdeel "afbeeldingen", dan zal je dit scherm terug zien bij het opstarten aangezien deze selectie eerder werd onthouden. Maar kies je iets anders, bijvoorbeeld Videos in het linkermenu, dan kan je zowiezo afbeeldingen niet meer kiezen aangezien je deze uit het menu hebt verwijderd.
Ik snap wel niet helemaal echt waarom je het een probleem vindt dat WMP standaard de afbeeldingen ook weergeeft daar....

15-11-2010, 10:46
Bericht: #7
(14-11-2010 19:24)miekiemoes schreef:  Hoe bedoel je?
Heb je WMP daarna gesloten en terug geopend? Uiteraard als bij het afsluiten eerder van WMP dit geselecteerd stond op het onderdeel "afbeeldingen", dan zal je dit scherm terug zien bij het opstarten aangezien deze selectie eerder werd onthouden. Maar kies je iets anders, bijvoorbeeld Videos in het linkermenu, dan kan je zowiezo afbeeldingen niet meer kiezen aangezien je deze uit het menu hebt verwijderd.
Ik snap wel niet helemaal echt waarom je het een probleem vindt dat WMP standaard de afbeeldingen ook weergeeft daar....
Mijn probleem is opgelost!
Ik heb op twee verschillende plaatsen het vinkje weg gedaan waar "Afbeeldingen" staat en er zijn geen foto's meer te zien in WMP.
Nen dikke mercie.
Groetjes.
Marcel
15-11-2010, 10:55
Bericht: #8
Graag gedaan Icon_smile

14-02-2011, 22:27
Bericht: #9
Aangezien je probleem is opgelost sluit ik het topic. Indien je het weer open wilt hebben, stuur mij dan even een PM.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Discussie is gesloten 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)