Discussie is gesloten 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Google Chrome sluit plots af
30-10-2010, 11:11
Bericht: #1
Google Chrome sluit plots af
Hallo,

Sinds een week gebruik ik google chrome. Het werkt zoals een beestje maar het doet toch iets heel bizars. Wanneer ik aan CPU bereik van 100% zit, sluit google chrome zich volledig af zonder waarschuwing. Volgens mij heeft het iets te maken met java.exe*32 en javaw.exe processen. Dit vind ik zeer vervelend.

Op het internet zelf komen meerdere mensen dit ook tegen maar nooit vind ik een antwoord of oplossing hiervoor. Gisteren heb ik nog een Malwarebytes' Anti-Malware scan en een ESET scan gedaan maar het probleem is nog altijd niet opgelost.

Mijn OS: Windows 7 ultimate

Met vriendelijke groet,

Jonaz.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
30-10-2010, 11:28
Bericht: #2
RE: Google Chrome sluit plots af
Hoi,

Het is een algemeen geweten dat Google Chrome de CPU in de hoogte kan jagen waardoor het daarna zichzelf gaat afsluiten.
Eerst en vooral, zorg ervoor dat je de laatste versie van Google chrome hebt.
Lees ook hier voor een workaround:
http://www.chromeboard.com/showthread.php?t=1884
http://impl.emented.com/2008/09/10/googl...-activity/

Microsoft MVP - Consumer Security [Afbeelding: mvp.gif]
Director of Research @ Malwarebytes [Afbeelding: mbammini.png]
AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
30-10-2010, 15:28
Bericht: #3
merci voor de snelle reactie!

Ik heb chrome verwijderd, opnieuw opgestart, opnieuw geinstalleerd, jouw tips toegepast en opnieuw opgestart. Voor een tijdje leek het in orde maar 2 minuten geleden sloot chrome weer af. Bestaan er nog 'hulpmiddelen'?

Thnx
30-10-2010, 20:48
Bericht: #4
Probeer het volgende eens: http://www.google.com/support/chrome/bin...wer=142062

AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

31-10-2010, 12:58
Bericht: #5
Ik heb geen gebruikersprofiel.. En het probleem is er nog altijd..
01-11-2010, 08:51
Bericht: #6
Hier kan je lezen hoe dit te doen in chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin...wer=142059

02-11-2010, 10:48
Bericht: #7
Het heeft daar helemaal niets mee te maken denk ik. Want ik had dit probleem voordat ik een synchroniseerde van mijn gebruikersprofiel had uitgevoerd..
Ik werk ook met Windows 7 dus niet met XP noch met Vista.

Groeten
02-11-2010, 20:13 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-11-2010 om 20:14 door miekiemoes.)
Bericht: #8
Ja, daarom dat je even moet proberen met een ander gebruikersprofiel, dus een nieuw gebruikersprofiel in chrome aanmaken - maw een "blanco" chrome gebruikersprofiel.
Beter is... deïnstalleer je chrome, verwijder je daarna de map %jouwgebruikersnaam%\AppData\Local\Google\chrome en installeer chrome daarna opnieuw.
Dus eerst, Start' -> 'alle programma's -> 'Google Chrome' -> 'Google Chrome verwijderen', daarna de map %jouwgebruikersnaam%\AppData\Local\Google\Chrome verwijderen en daarna chrome opnieuw installeren.
Zie ook hier hoe eerst chrome volledig te verwijderen: http://www.google.com/support/chrome/bin...wer=111899

14-02-2011, 22:34
Bericht: #9
Aangezien er al een tijd niet gereageerd is ga ik er vanuit dat je probleem opgelost is. Hierbij sluit ik het topic. Indien je het weer open wilt hebben, stuur mij dan even een PM.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Discussie is gesloten 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)