|
Zone Alarm meldt Zeus.Zbot.aoaq
|
|
17-09-2010, 22:50
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-09-2010 om 22:50 door captain kirk.)
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Zone Alarm meldt Zeus.Zbot.aoaq
Deze week verscheen op de computers waarvan mensen de freeware versie van ZoneAlarm draait de onderstaande afbeelding:
![]() Wanneer je verder klikt op de "See threat details" wordt je omgeleid naar een pagina waarin in een overzicht wordt aangegeven dat alleen de betaalde versie van ZoneAlarm je tegen dit gevaar kan beschermen. Grote Antivirusnamen als Norton en AV zouden het gevaar nog niet detecteren. Wees redelijk gerust. Het gaat hier niet om een waarschuwing dat je systeem daadwerkelijk geïnfecteerd is maar om zogenaamde scareware welke je probeert aan te zetten tot het kopen van de betaalde versie van ZoneAlarm. Voor meer informatie over de Zeus-trojaan en de melding van ZoneAlarm: Breakingnewsvieuw.com getlatestnews.com Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
23-09-2010, 10:40
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Zone Alarm meldt Zeus.Zbot.aoaq
Zie inmiddels ook: ZoneAlarm gedraagt zich als nep-virusscanner
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

![[Afbeelding: Zeus.Zbot_.Aoaq_.jpg]](http://www.breakingnewsviews.com/wp-content/uploads/2010/09/Zeus.Zbot_.Aoaq_.jpg)