|
Forum geupdate
|
|
04-08-2010, 12:42
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Forum geupdate
Het forum heeft een belangrijke update ondergaan naar een nieuwe versie van MyBB. Het is normaal dat je in het begin enkele bugs zal ondervinden die ik zo snel mogelijk zal proberen te fixen.
Microsoft MVP - Consumer Security Director of Research @ Malwarebytes AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.
|
|||
|
04-08-2010, 14:25
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Forum geupdate
We zullen meekijken en vreemde zaken melden. "als ik mij hier uit de zon kan losmaken of mijn Ipod nog voldoende stroom heeft.....(lol)
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
04-08-2010, 14:31
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Een ding viel me al op alle onderwerpen waren blauw gemerkt (ongelezen) ook de heel oude berichten, mja zal wel met de update te maken hebben.
Wel effen lastig als je nieuwe berichten wil lezen maar ja dat is het minste |
|||
|
04-08-2010, 14:53
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Klopt wat betreft de berichten die terug op ongelezen stonden. Dit komt omdat tijdens de update de cache ook werd "geupdate"
Microsoft MVP - Consumer Security Director of Research @ Malwarebytes AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.
|
|||
|
04-08-2010, 15:07
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-08-2010 om 15:23 door miekiemoes.)
Bericht: #5
|
|||
|
|||
(04-08-2010 14:31)Aeromike schreef: Een ding viel me al op alle onderwerpen waren blauw gemerkt (ongelezen) ook de heel oude berichten, mja zal wel met de update te maken hebben. Markeer alle forums als gelezen, en klik bovenaan het forum op "berichten van vandaag" Met vriendelijke groet, Maxstar |
|||
|
04-08-2010, 15:16
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Trouwens, als je naar je GebruikersCS bovenaan gaat, krijg je ook meteen een overzicht van de laatste discussies waarop je geabonneerd bent nu + een Persoonlijk kladblok
|
|||
|
06-08-2010, 10:23
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-08-2010 om 10:24 door Maxstar.)
Bericht: #7
|
|||
|
|||
(04-08-2010 12:42)miekiemoes schreef: Het forum heeft een belangrijke update ondergaan naar een nieuwe versie van MyBB. Het is normaal dat je in het begin enkele bugs zal ondervinden die ik zo snel mogelijk zal proberen te fixen. Ik krijg geen email 'notificatie' van privéberichten meer, de instellingen in het gebruikerspaneel staan goed, de volgende optie is aangevinkt. Of dit probleem zich ook voordoet bij gewone forum berichten weet ik nog niet. Mij een e-mailbericht sturen zodra ik een nieuw persoonlijk bericht heb ontvangen Met vriendelijke groet, Maxstar |
|||
|
06-08-2010, 10:28
Bericht: #8
|
|||
|
|||
|
Hier geen problemen hoor. Ik krijg netjes de notificaties van forum - én privéberichten.
|
|||
|
06-08-2010, 10:31
Bericht: #9
|
|||
|
|||
(06-08-2010 10:28)miekiemoes schreef: Hier geen problemen hoor. Ik krijg netjes de notificaties van forum - én privéberichten. Van dit bericht kreeg ik wel een notificatie, maar van het privébericht wat gisteravond 19:44 was verstuurd heb ik er geen gehad??? Even afwachten of ik op de reactie van het privébericht wel een notificatie krijg. Met vriendelijke groet, Maxstar |
|||
|
06-08-2010, 12:11
Bericht: #10
|
|||
|
|||
|
Als je het forum bezoekt om het moment dat een notificatie klaarstaat om verstuurd te worden, dan kan het zijn dat je die notificatie niet krijgt, omdat het systeem ziet dat je ingelogd bent en het niet nodig vindt om een notificatie te versturen.
Is een beetje hetzelfde principe voor wanneer er verschillende reacties zijn op een thread. Zolang je de thread niet lees ga je daarvan maar één notificatie krijgen. Indien je de thread wel tussendoor leest, dan krijg je terug een notifcatie wanneer er iemand daarop terug een nieuwe post plaatst. Kortom, het systeem doet dit om een overvloed aan notificaties te vermijden. Daarom dat MyBB ook een verbeterd overzicht heeft geïntegreerd in je GebruikersCS van posts/threads waar je op geabbonneerd bent, dit in geval je geen notificatie hebt ontvangen. Microsoft MVP - Consumer Security Director of Research @ Malwarebytes AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.
|
|||
|
06-08-2010, 12:12
Bericht: #11
|
|||
|
|||
|
Gebeurt vaker dat er geen notificatie komt of deze komt soms te laat. Volgens mij zijn dit problemen met de (mail)server.
Microsoft MVP - Consumer Security
Sometimes you can't make it on your own Spyware, malware - Hoe kom ik er vanaf? |
|||
|
06-08-2010, 12:25
Bericht: #12
|
|||
|
|||
Citaat:Als je het forum bezoekt om het moment dat een notificatie klaarstaat om verstuurd te worden, dan kan het zijn dat je die notificatie niet krijgt, omdat het systeem ziet dat je ingelogd bent en het niet nodig vindt om een notificatie te versturen. Oké maar dan is het wel vreemd dat ik gisterenavond van Juisterr zijn Privé Bericht geen notificatie kreeg (Offline) en net van Captain Kirk twee privé berichten kreeg (online) en wel een notificatie ontving. Misschien was het maar een éénmalig iets. Met vriendelijke groet, Maxstar |
|||
|
06-08-2010, 17:24
Bericht: #13
|
|||
|
|||
|
Niks kan 100% perfect verlopen
|
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

![[Afbeelding: mvp.gif]](http://users.telenet.be/bluepatchy/miekiemoes/linksimages/mvp.gif)
![[Afbeelding: mbammini.png]](http://users.telenet.be/bluepatchy/miekiemoes/linksimages/mbammini.png)
![[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]](http://feeds.feedburner.com/MiekiemoesBlog.2.gif)