|
Windows XP reset zichzelf
|
|
31-05-2010, 18:12
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-05-2010 om 18:25 door mariusjr.)
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Windows XP reset zichzelf
Ik heb hier een kleine mini Dell, met XP, en wanneer XP opgestart is en nog voordat ik dan iets kan doen, reset de pc zich.
En er zit ook helemaal geen cd of diskdrive in, dus ik weet even niet wat ik allemaal kan doen om uit te zoeken wat er aan de hand is :-( iemand suggesties? |
|||
|
31-05-2010, 19:54
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Windows XP reset zichzelf
Probeer eens of je kunt opstarten in de veilige modus.
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
03-06-2010, 16:44
Bericht: #3
|
|||
|
|||
(31-05-2010 19:54)captain kirk schreef: Probeer eens of je kunt opstarten in de veilige modus. ik begin meer te denken aan hardware. Het lijkt niet echt reproduceerbaar. Vaak krijg ik hem niet eens aan, blijft hij in de standby staan. Soms reset hij zichzelf al bij het inlogscherm, en nu... ik ben tot in windows gekomen en hem een tijdje aan laten staan. Heb wel HJT gedownload en gerund, maar durf de pc eigenlijk niet meer op te starten ;-) Ik ga eerst maar even een paar utils runnen en dan kom ik er op terug. |
|||
|
05-06-2010, 10:23
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Wanneer je hem zelfs soms helemaal niet aankrijgt, controleer dan ook even hoe het met de diverse aansluitingen zit: stekker voeding, connectors batterij, etc. Werp daarbij ook eens een blik in de Bios en kijk of daar alles wel goed zit.
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
06-10-2010, 22:31
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Aangezien er al een tijd niet gereageerd is ga ik er vanuit dat je probleem opgelost is. Hierbij sluit ik het topic. Indien je het weer open wilt hebben, stuur mij dan even een PM.
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)