|
gmail openen wanneer ik op een email druk
|
|
30-05-2010, 16:46
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
gmail openen wanneer ik op een email druk
als ik op een webpagina op een emaillink druk, wil windows steeds outlook installeren.
Terwijl ik alleen gmail gebruik! Hoe dit op te lossen? |
|||
|
30-05-2010, 19:22
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: gmail openen wanneer ik op een email druk
Dat is een normaal verschijnsel. De mailfunctie op sommige webpagina's zorgen ervoor dat automatisch Outlook of outlok Expres geopend wordt. Zoals je zelf al aangeeft, heb e deze niet geïnstalleerd en dus zal door het aanklikken van een mailfuctie in een webpagina, je pc eerst Outlook willen installeren.
Wat je het beste kunt doen is wanneer je een mail naar een adres van een webpagina wilt sturen even het maildres kopiëren en via je Gmail versturen. Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
30-05-2010, 20:19
Bericht: #3
|
|||
|
|||
RE: gmail openen wanneer ik op een email druk
(30-05-2010 19:22)captain kirk schreef: Dat is een normaal verschijnsel. De mailfunctie op sommige webpagina's zorgen ervoor dat automatisch Outlook of outlok Expres geopend wordt. Zoals je zelf al aangeeft, heb e deze niet geïnstalleerd en dus zal door het aanklikken van een mailfuctie in een webpagina, je pc eerst Outlook willen installeren. doe ik ook. Maar vind dat omslachtig heb het ooit eens via een omweg opgelost door google talk te installeren. Maar dat werkte ineens niet meer. |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)