|
msn probleem
|
|
20-04-2010, 07:40
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-04-2010 om 20:56 door captain kirk.)
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
msn probleem
hallo beste,
gisteren ontving ik een bericht in mijn msn met de volgende link [link verwijderd] , ik heb er op geklikt, maar er ging niets open, wanneer ik later mijn pc weer opstartte, bleek mijn anti virus geblokkeerd te zijn en kon ik niets meer doen alles blokkeerde. na een vijftal pogingen mijn pc op te starten lukte het uiteindelijk toch, vandaag ontving ik weer hetzelfde bericht , en heb de link gekopieerd en hier geplakt. Gaat dit over een Virus . groetjes , Jean |
|||
|
20-04-2010, 13:45
Bericht: #2
|
|||
|
|||
| RE: msn probleem | |||
|
20-04-2010, 21:06
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
RE: msn probleem
Beste Jan,
Om risico te voorkomen dat mensen op de link gaan klikken terwijl nog niet bekend is of dit safe is, heb ik de link in je bericht verwijderd. Verder raad ik je aan een scan te maken met Hijackthis en een scan met Malewarebites en beide logs te plaatsen in het Hijackthis-gedeelte. Hoe je beide logs maakt kun je hieronder lezen. Maken van een Hijackthislog Lees deze thread eerst: Regels voor het plaatsen van een Hijackthislog. het programma om een Hijackthislog te maken kun je hier vinden. Klik daarna deze link om je HijackThislog in het HijackThislogforum te plaatsen. Mbam * Download Malwarebytes' Anti-Malware via hier of hier. Dubbelklik mbam-setup.exe om het programma te installeren.
Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de Computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart. Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)