Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Meerdere gebruikers op één verbinding
16-03-2010, 22:59
Bericht: #1
Meerdere gebruikers op één verbinding
Maandelijks doe ik een onderzoek om te kijken welke verbindingen er nu op mijn router lopen. Normaal zijn dat er drie (mijn verbinding, PS3 en de laptop van m'n zuster). Maar de laatste tijd, wanneer de PS3 en laptop niet aangesloten, 3 verbindingen. Het rare is, mijn computer staat er 2x op en PC_Van_Gebruikers staat er ook.

Ligt het aan m'n router dat mijn computer er 2x tussen staat of ligt het aan iets anders ?
En is PC_Van_Gebruikers een andere verbinding of ook deel van mijn computerverbinding ?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-03-2010, 20:00 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-03-2010 om 20:00 door captain kirk.)
Bericht: #2
RE: Meerdere gebruikers op één verbinding
Indien "PC_Van_Gebruikers" een van je computernamen is, dan is dat mogelijk. Ook de dubbele vermelding is mogelijk. Geen zorgen dus.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
18-03-2010, 22:06
Bericht: #3
En hoe kun je dit zien, dat "PC_Van_Gebruikers" één van mijn computernamen is ? Icon_smile
Reageren op dit bericht
19-03-2010, 20:52
Bericht: #4
Kijk eens aan welk IP-adres het gekoppeld is.

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
20-03-2010, 01:52
Bericht: #5
Dit zie ik niet op de pagina van de router. Wat nu ?
Reageren op dit bericht
21-03-2010, 11:35
Bericht: #6
Vaak kun je in het logboek van je Router zien welke ip's contact hebben gemaakt. Daaraan kun je al veel aflezen. Tevens kan het zijn dat je Router ingesteld is op een zogenaamd dynamisch ip-adres. Hierdoor gebruikt de Router niet altijd hetzelfde ip-adres. Ik zou je willen adviseren eens goed te duiken in de documentatie van je Router (even Google'n).

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)