|
veranderen verzonden mail
|
|
22-02-2010, 12:22
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
veranderen verzonden mail
kan je een verzonden mail inhoudelijk wijzigen en zo ja waar kan ik dan de laatste wijziging terug zien.
waar kan ik dan de laatste wijzigings datum zien. het is zeker niet in de mail maar waar dan wel. groeten, peter |
|||
|
22-02-2010, 12:36
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: veranderen verzonden mail
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt dus hoop je hiermee een beetje te kunnen helpen.
Wanneer je mail via een vast mailprogramma zoals bijvoorbeeld Outlook binnen haalt en verstuurt, zijn de ruwe bestanden (redelijk goed verborgen in het systeem) soms via het kladblok te openen en aan te passen. Alleen de datum wanneer het nieuwe bestand is opgeslagen, geeft dan informatie over de mogelijke wijzigingsdatum. Maar dit doe je alleen maar wanneer je wilt dat andere niet kunnen zien dat er iets gewijzigd is. Normaal gebruik je de uitgaande box (sent) waarin je het verstuurde bericht kunt vinden en geef je aan dat je deze opnieuw wilt gebruiken. Hierin kun je dan wijzigingen aanbrengen. Deze optie gebruik je ook indien je gebruik maakt van webmail. Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
23-02-2010, 09:40
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
ja goed,
maar vind ik dan de gewijzigde bestanden |
|||
|
24-02-2010, 11:27
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Moet ik er vanuit aan dat je Outlook gebruikt en geen webmail?
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
24-02-2010, 11:29
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
hoi
ik gebruik outlook gr, peter |
|||
|
26-02-2010, 20:43
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-02-2010 om 20:44 door captain kirk.)
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
De bestanden zitten behoorlijk verborgen in het besturingssysteem. Dat is niet voor niets. Wanneer je wijzigingen hierin aanbrengt en je maakt hierbij een kleine fout, kan dit een niet meer correct functionerend besturingssysteem opleveren. Dus veranderen is sterk af te raden.
Daarnaast moet je ook weten hoe je de bestanden moet lezen. Het is niet zo dat je de directe inhoud van je mail te zien krijgt. Dit is sterk afhankelijk van de manier waarop accounts in Outlook gemaakt zijn en hoe de webservers zijn ingesteld. Het is misschien een idee om eens te kijken bij de verzonden Items of in de verwijderde items van Outlook. Wil te toch in het systeem neuzen, is dit op eigen risico. XP
Voor Vista is het nagenoeg dezelfde route. Alleen kies je hier niet voor de Doc & Settings maar voor User Zorg er voor dat je verborgen bestanden zichtbaar zijn anders kun je de bestanden sowieso niet vinden. Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)