|
malwarebytes loopt ook hier vast
|
|
15-02-2010, 18:18
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
malwarebytes loopt ook hier vast
Sorry voor dit nieuwe draadje.
Win XP, windows firewall Ik had eergisteren problemen met advanced defender, niet gekocht hoor!!!) en via google dacht ik bij oplossing gekomen te zijn. Het ging 1 dag goed tot ik vandaag een email fout bericht kreeg dat een mail niet verstuurd kon worden, maar het is geen mail die ik verstuurde. De vorige dagen verschillende malen malwarebytes laten scannen en dit ging zonder problemen. Na deze melding weer scan maar deze lukt niet meer. Snelle scan vindt de eerste keer 2 na herstarten 12 infecties maar stopt met scannen na ongev. 5 min bij heuristic scan, waar blijkbaar ook de infecties zitten, enkele in de registry. Ik zie het niet meer zitten met die infecties, weet geen raad meer buiten herformateren, hopelijk is er nog een oplossing. Zou mooi zijn, tenzij te ingewikkeld dan toch maar door de zure appel? Alvast bedankt voor enige reactie. Greta |
|||
|
15-02-2010, 20:38
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-02-2010 om 20:38 door captain kirk.)
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: malwarebytes loopt ook hier vast
Beste Greta,
Pas wanneer onze kenners melden dat een herformat nodig is, zijn er geen andere oplossingen meer. Dus laten we eerst eens kijken of er nog een oplossing is. Lees deze thread eerst: Regels voor het plaatsen van een Hijackthislog. het programma om een Hijackthislog te maken kun je hier vinden. Klik daarna deze link om je HijackThislog in het HijackThislogforum te plaatsen. Daarna zal een van onze teamleden je zo snel mogelijk helpen. Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
15-02-2010, 21:49
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-02-2010 om 22:11 door Greta.)
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Bedankt Captain, ik maak er werk van. Kan even duren want morgen de hele dag afwezig, hopelijk krijg ik het vandaag nog in orde.
Oeps dat viel mee, logje is reeds geplaatst. Vreesde dat het hele tijd zou in beslag neen. Ben blij met de aandacht. Groetjes, Greta (15-02-2010 20:38)captain kirk schreef: Beste Greta, |
|||
|
15-02-2010, 22:18
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Alles op zijn tijd. Dus maak je niet druk. Wanneer je niet direct kunt reageren is dat geen probleem. We stellen het wel op prijs als je binnen enkele dagen reageert. Tenslotte zijn wij hier ook allemaal mensen die onze vrije tijd erin steken en vinden we het jammer wanneer mensen helemaal niet meer reageren. En wanneer we iemand kunnen helpen zijn wij al snel blij.
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
15-02-2010, 22:55
Bericht: #5
|
|||
|
|||
(15-02-2010 22:18)captain kirk schreef: Alles op zijn tijd. Dus maak je niet druk. Wanneer je niet direct kunt reageren is dat geen probleem. We stellen het wel op prijs als je binnen enkele dagen reageert. Tenslotte zijn wij hier ook allemaal mensen die onze vrije tijd erin steken en vinden we het jammer wanneer mensen helemaal niet meer reageren. En wanneer we iemand kunnen helpen zijn wij al snel blij. Kirk, ben zelf als vrijwilliger druk bezig (reden dat ik er morgen niet ben) en dat geeft een goed gevoel. Groetjes |
|||
|
15-02-2010, 23:03
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Dan veel succes morgen met het vrijwilligerswerk!
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
|||
|
15-02-2010, 23:08
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-02-2010 om 23:10 door Greta.)
Bericht: #7
|
|||
|
|||
(15-02-2010 23:03)captain kirk schreef: Dan veel succes morgen met het vrijwilligerswerk! Bedankt, nog een vraagje, wat doe ik met het hijack raport waarin je vinkjes kan zetten. Kan ik dat bewaren? Ik vermoed dat ik dat nodig heb nadat de analyse gebeurde van mijn hijackthislog dat ik op die andere site plaatste. Sorry dit is allemaal nieuw voor mij. |
|||
|
17-02-2010, 22:31
Bericht: #8
|
|||
|
|||
|
Ik zag dat je al bezig bent in het juiste topic en hulp krijgt aldaar. Dus dat gaat goed. Een excuus is heel aardig maar echt niet nodig hoor
|||
|
18-02-2010, 12:39
Bericht: #9
|
|||
|
|||
(17-02-2010 22:31)captain kirk schreef: Ik zag dat je al bezig bent in het juiste topic en hulp krijgt aldaar. Dus dat gaat goed. Een excuus is heel aardig maar echt niet nodig hoor Hallo Kirk, bedankt voor het opvolgen van het probleem. Intussen heb ik via het hijackthis forum de hele procedure doorlopen en mijn pc doet terug normaal, ik heb de indruk dat hij zelfs terug vlugger opstart. Ik ben dus een tevreden persoontje. Ik wens het ganse team nog mooie en aangename momenten toe. Groetjes, Greta |
|||
|
18-02-2010, 16:17
Bericht: #10
|
|||
|
|||
|
Dank je voor je mooie wens. Ik ben blij dat alles weer naar wens werkt. Nog veel plezier en succes met het vrijwilligerswerk en indien je nog eens hulp nodig hebt.....
Een goede groet, CK Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)