Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Malwarebytes' Anti-Malware loopt vast
11-02-2010, 21:20
Bericht: #1
Malwarebytes' Anti-Malware loopt vast
Ik heb MBAM op mijn computer geïnstalleerd. Als ik een snelle scan start met MBAM dan loopt hij na ongeveer een minuut vast.
'Malwarebytes' Anti-Malware(reageert niet meer)'

Ik vind dit een vrij irritant probleem, omdat ik m'n pc gewoon een keer wil scannen met MBAM. Hebben meer mensen dit probleem? En hoe kan ik het oplossen. Ik heb overigens geen andere problemen met m'n pc.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-02-2010, 22:17
Bericht: #2
RE: Malwarebytes' Anti-Malware loopt vast
Hoi,

Kan je eens even een HijackThislog maken zodat ik kan zien wat er nog allemaal op de achtergrond draait?
* Download HijackThis: http://free.antivirus.com/hijackthis/ en installeer het.
Standaard zal HijackThis in de Program Files\Trendmicro map geînstalleerd worden en een snelkoppeling zal op je bureaublad komen te staan.
HijackThis zal openen na het installeren.
Klik de Scan knop onderaan.
Dit zal de scan starten en een log openen.
Kopieer en plak deze log in je volgende post.

Microsoft MVP - Consumer Security [Afbeelding: mvp.gif]
Director of Research @ Malwarebytes [Afbeelding: mbammini.png]
AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-02-2010, 23:33
Bericht: #3
(11-02-2010 22:17)miekiemoes schreef:  Hoi,

Kan je eens even een HijackThislog maken zodat ik kan zien wat er nog allemaal op de achtergrond draait?
* Download HijackThis: http://free.antivirus.com/hijackthis/ en installeer het.
Standaard zal HijackThis in de Program Files\Trendmicro map geînstalleerd worden en een snelkoppeling zal op je bureaublad komen te staan.
HijackThis zal openen na het installeren.
Klik de Scan knop onderaan.
Dit zal de scan starten en een log openen.
Kopieer en plak deze log in je volgende post.

miekiemoes,

Hier de Hijackthis log:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.3 (BETA)
Scan saved at 22:33:10, on 11-2-2010
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16385)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Odometer\hpsysdrv.exe
C:\Program Files (x86)\hp\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG9\avgtray.exe
C:\Users\Huub\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Huub\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\TrendMicro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3...io&pf=cndt
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3...io&pf=cndt
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3...io&pf=cndt
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG9\avgssie.dll
O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: AOL Toolbar BHO - {7C554162-8CB7-45A4-B8F4-8EA1C75885F9} - C:\Program Files (x86)\AOL\AOL Toolbar 5.0\aoltb.dll
O2 - BHO: Windows Live Aanmelden - Help - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java™ Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: AOL Toolbar - {DE9C389F-3316-41A7-809B-AA305ED9D922} - C:\Program Files (x86)\AOL\AOL Toolbar 5.0\aoltb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\program files (x86)\hewlett-packard\HP odometer\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] c:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePRCShortCut] "C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Recovery\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Recovery" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerRecover"
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [ATICustomerCare] "C:\Program Files (x86)\ATI\ATICustomerCare\ATICustomerCare.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVG9_TRAY] C:\PROGRA~2\AVG\AVG9\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Huub\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [uTorrent] "C:\Program Files (x86)\uTorrent\uTorrent.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: &AOL-werkbalk Zoeken - C:\ProgramData\AOL\ieToolbar\resources\nl-NL\local\search.html
O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Verzenden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Verz&enden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {20A60F0D-9AFA-4515-A0FD-83BD84642501} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msg...b56986.cab
O16 - DPF: {40F576AD-8680-4F9E-9490-99D069CD665F} (System Requirements Lab Class) - http://srtest-cdn.systemrequirementslab....detect.cab
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/Mes...b56907.cab
O16 - DPF: {F5A7706B-B9C0-4C89-A715-7A0C6B05DD48} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/Min...b56986.cab
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG9\avgpp.dll
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: AVG Free WatchDog (avg9wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG9\avgwdsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Folding@home-CPU-[1] - Unknown owner - C:\Folding@HomeCPU\1\Fah.exe (file missing)
O23 - Service: Folding@home-CPU-[2] - Unknown owner - C:\Folding@HomeCPU\2\Fah.exe (file missing)
O23 - Service: Folding@home-CPU-[3] - Unknown owner - C:\Folding@HomeCPU\3\Fah.exe (file missing)
O23 - Service: Folding@home-CPU-[4] - Unknown owner - C:\Folding@HomeCPU\4\Fah.exe (file missing)
O23 - Service: GameConsoleService - WildTangent, Inc. - C:\Program Files (x86)\HP Games\HP Game Console\GameConsoleService.exe
O23 - Service: Google Updateservice (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqwmiex.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - c:\Program Files (x86)\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
Reageren op dit bericht
11-02-2010, 23:39
Bericht: #4
Hoi,

Ik zie dat je AVG hebt staan. AVG durft idd af en toe problemen geven met Malwarebytes op Win7, 64-bit systemen, zoals in jouw geval.
In een volgende versie van malwarebytes (die normaal gezien binnen een aantal weken beschikbaar is), zullen die problemen omzeild worden.
Kan je eens even uittesten of Malwarebytes een volledige scan doet in Windows veilige mode?

AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

Reageren op dit bericht
12-02-2010, 10:58
Bericht: #5
Ik heb al een keer de scan in windows veilige mode geprobeerd. MBAM liep weer vast. Ik weet alleen niet of ik de volledige of de snelle heb gedaan. Ik de snelle dus ik probeer wel nog een keer en dan de volledige.
Reageren op dit bericht
12-02-2010, 11:27
Bericht: #6
Ok ik heb de volledige en de snelle scan in Windows veilige modus geprobeerd. Maar die liepen alle twee weer vast. Ik wacht wel tot de update van MBAM.
Reageren op dit bericht
12-02-2010, 11:36
Bericht: #7
Wanneer de scan aan het scannen is, kan je even kijken waar het ongeveer vast komt te zitten? Waar is het dan precies aan het scannen?
Je kan dit zien tijdens de scan....

Reageren op dit bericht
12-02-2010, 11:45
Bericht: #8
Ja klopt dat is altijd in de map system32. En meestal (niet altijd) bij het bestand dxtmsft.dll.
Reageren op dit bericht
12-02-2010, 15:52
Bericht: #9
Ik denk dat het hier idd te maken heeft met de 64bits versie van Windows 7 die je hebt.
Kan je eens even uittesten en naar de C:\Program Files map gaan en rechtsklikken op die map en kiezen voor scannen?
Laat me weten of malwarebytes erin slaagt om die map te scannen.
Daarna doe de test opnieuw, maar deze keer voor de system32 map. Laat me weten of het daar terug crasht in die map.
Let er nog even goed op of het weer over hetzelfde bestand gaat waar het ophoudt met scannen.

Reageren op dit bericht
12-02-2010, 17:11
Bericht: #10
Het lukt MBAM om de map program files te scannen. De system32 lukt niet. Hij loopt weer vast bij dxtmsft.dll. Ik kan me wel herinneren dat hij ook wel eens bij een ander bestand bleef hangen. Ik weet niet meer hoe dit bestand heet, maar het bestand stond wel in de system32 map.
Reageren op dit bericht
12-02-2010, 19:33
Bericht: #11
Ok, ik wil nog één iets uittesten of dit eventueel veroorzaakt wordt door een corrupt bestand of gewoon door je 64bit...

Kan je het bestand dxtmsft.dll verplaatsen (slepen) naar je bureaublad? (Je kan die nadien terug zetten)
Daarna, rechtsklik op de system32 map om deze map opnieuw te scannen. Kijk dan of mbam terug bevriest, en indien zo, bij welk bestand deze keer.

Reageren op dit bericht
13-02-2010, 00:17
Bericht: #12
Het lukt me niet om het bestand te verplaatsen. Daar ben ik niet gemachtigd voor of zoiets zegt hij. Terwijl ik wel gewoon de 'administrator' ben. Maar ik heb het dxtmsft.dll wel appart gescand, dit ging zonder problemen.
Reageren op dit bericht
13-02-2010, 06:23 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-02-2010 om 07:02 door miekiemoes.)
Bericht: #13
Citaat:Maar ik heb het dxtmsft.dll wel appart gescand, dit ging zonder problemen.
Ok, dan lijkt deze ok.
Ik raad aan om even te wachten op de volgende versie van malwarebytes, want er zijn idd nog problemen gekend op 64bit versies, alhoewel dit heel beperkt is en blijkbaar ben jij een uitzondering.

Kan je wel nog even het volgende doen zodat ik een debug log kan doorgeven.. ?

1) Download DebugView van hier:
http://download.sysinternals.com/Files/DebugView.zip

2) Unzip het naar je bureaublad. Zorg er wel voor dat dit via een administrator account wordt gedaan.
Daarna, rechtsklik debugview en kies om uit te voeren als administrator.

3) Via het "Capture menu", selecteer alles daar BEHALVE "Log Boot".

4) Voer terug een scan met malwarebytes uit totdat het bevriest. Laat dit zo en ga daarna terug naar debugview

5) In het debugview venster zal je tekst te zien krijgen, het is die info die ik nodig heb, dus, Ga naar File -> Save As, en bewaar die log op je bureaublad.

Daarna upload je die log hier: http://www.bleepingcomputer.com/submit-m...?channel=8

Alsook, * Download DDS en bewaar het op je bureaublad.
Schakel programma's uit die scripts blokkeren, zoals je Antivirus
Dubbelklik dds.scr om de tool te starten.
Daarna zal DDS.txt openen.
Klik Yes voor de Optional Scan. Dit zal het bestand Attach.txt maken.
Upload ook beide logs naar die link die ik je gegeven heb.
Alvast bedankt.

Reageren op dit bericht
13-02-2010, 11:45
Bericht: #14
Ok heb alle logjes geupload op die site. Nou nog even wachten op de nieuwe versie van malwarebytes. Wanneer verwacht je die versie?
Reageren op dit bericht
13-02-2010, 14:55
Bericht: #15
Hoi,

Citaat:Maar ik heb het dxtmsft.dll wel appart gescand, dit ging zonder problemen.
Ik denk dat het een bestand die net ervoor of erna komt, want de freeze wordt blijkbaar veroorzaakt door dit:

Citaat:00000182 414.70721436 MBAMProtector!WorkItemCallback: FltGetFileNameInformation failed with status 0xc000003a
00000183 415.25350952 MBAMProtector!WorkItemCallback: FltGetFileNameInformation failed with status 0xc000003a

Maw, het heeft problemen met een bepaald bestand die het probeert te scannen, waarschijnlijk een corrupt bestand. Aangezien de dxtmsft.dll geen problemen geeft, ga nog even naar je system32 map en laat mbam enkele .dll bestanden die er net voor of net na komt even apart scannen.

Reageren op dit bericht
13-02-2010, 15:27
Bericht: #16
MBAM loopt bij het bestand efscore.dll vast. Voor de rest heb ik geen bestanden gevonden waar hij nog meer vast loopt.
Reageren op dit bericht
13-02-2010, 15:44
Bericht: #17
Als je rechtsklikt op het bestand efscore.dll en deze apart laat scannen, dan loopt het vast?

Reageren op dit bericht
13-02-2010, 16:17
Bericht: #18
Kan je ook even testen, wanneer je rechtsklikt op efscore.dll en voor "eigenschappen" kiest om de eigenschappen van het bestand te bekijken, krijg je dan een foutmelding?
Alsook, deze versie van Windows7, gaat dit over een pc die je gekocht hebt waar Windows7 al op stond? Of heb je dit er zelf op gezet? Geslipstreamde versie?
Want dit kan eventueel te maken hebben met de file encryption indien bepaalde bestanden van een andere OS naar Windows7 werden gemigreerd met behulp van ntbackup bijvoorbeeld.

Reageren op dit bericht
13-02-2010, 17:21
Bericht: #19
(13-02-2010 15:44)miekiemoes schreef:  Als je rechtsklikt op het bestand efscore.dll en deze apart laat scannen, dan loopt het vast?

Ja dan loopt MBAM vast. Ik kan de eigenschappen wel oproepen van het bestand, via rechtermuisklik.
Ik heb deze pc gekocht met windows 7 er al op. Ook heb ik deze pc nog nooit opnieuw geïnstalleerd.
Reageren op dit bericht
13-02-2010, 17:38
Bericht: #20
Kan je me even het bestand efscore.dll doorsturen zodat ik deze zelf even kan uittesten hier met de scan?

http://www.bleepingcomputer.com/submit-m...?channel=8

Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)