Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hoe kom ik achter een virus?
09-02-2010, 22:39
Bericht: #1
hoe kom ik achter een virus?
Hallo,

Ik heb een laptop van iets meer dan een half jaar oud. Mijn man game-t hier veel op. onlangs ontdekte hij dat de videokaart het begeven had, en is met de laptop naar de winkel gegaan. Deze vermoedde een virus. Daarom heb ik gescand met AVG en met Avast, maar deze herkenden, ook na updaten geen virus op mijn laptop.
Een vriendin van me attendeerde me op jullie forum. Graag hulp!!

groetjes Mo
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-02-2010, 22:56
Bericht: #2
RE: hoe kom ik achter een virus?
Beste Mama-mo,

Als eerste welkom op Bluemedicine.
Je probleem hoeft niet direct veroorzaakt te worden door een virus. Maar om dit uit te sluiten vraag ik je het volgende te doen:

Lees eerst dit even. Post vervolgens hier een Hijackthis logje.
Je wordt zo snel mogelijk geholpen door een van onze medewerkers.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
09-02-2010, 23:25
Bericht: #3
(09-02-2010 22:56)captain kirk schreef:  Beste Mama-mo,

Als eerste welkom op Bluemedicine.
Je probleem hoeft niet direct veroorzaakt te worden door een virus. Maar om dit uit te sluiten vraag ik je het volgende te doen:

Lees eerst dit even. Post vervolgens hier een Hijackthis logje.
Je wordt zo snel mogelijk geholpen door een van onze medewerkers.
Reageren op dit bericht
09-02-2010, 23:27
Bericht: #4
beste captain kirk,

ik heb de regels voor het plaatsen van de log gelezen, maar de link die er staat om een hijacklog te downloaden werkt niet... heb je nog een andere manier voor me?

groetjes mo
Reageren op dit bericht
11-02-2010, 11:55 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-02-2010 om 22:27 door captain kirk.)
Bericht: #5
Beste mama-mo,

Probeer het eens via deze link.

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
13-02-2010, 21:18
Bericht: #6
Beste Kirk,
Ik hoop maar dat dit is wat je bedoelde met teruggaan naar mijn eerste topic. Wat er nou mis ging met die link weet ik nog steeds niet, maar ik voel me nu zo'n digibeet....
Het probleem ligt denken wij in de buurt van de videokaart. Een filmpje draaien van You-Tube is geen probleem, een filmpje van FD Carreer Challenge (iets van mijn man zijn werk) hakkelt en zaagt, terwijl dit op een andere computer gewoon afspeelt. Games van mijn man die tot voor kort gewoon draaiden hakkelen ook, alsof de systeemeisen ineens niet meer kloppen.
Het gaat om een G-Force laptopkaart.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

Groetjes Mo

(09-02-2010 22:39)mama-mo schreef:  Hallo,

Ik heb een laptop van iets meer dan een half jaar oud. Mijn man game-t hier veel op. onlangs ontdekte hij dat de videokaart het begeven had, en is met de laptop naar de winkel gegaan. Deze vermoedde een virus. Daarom heb ik gescand met AVG en met Avast, maar deze herkenden, ook na updaten geen virus op mijn laptop.
Een vriendin van me attendeerde me op jullie forum. Graag hulp!!

groetjes Mo
Reageren op dit bericht
14-02-2010, 21:55
Bericht: #7
Beste mama-mo,

Je schrijft dat jullie ontdekt hadden dat de videokaart kapot was gegaan. Is deze door de leverancier vervangen?.
Je kunt kijken bij de instellingen van je G-force-kaart of je daar iets kunt aanpassen aan de instelling kwaliteit, snelheid, e.d. Dit is vaak een kwestie van proberen.
Een tweede optie zou je flash-player kunnen zijn. Controleer p deze up to date is en of je de hardwareversnelling hebt aangevinkt (deze instelling zie je door op het betreffende filmpje te gaan staan, met je rechtermuisknop te klikken en daar de optie aan te vinken.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)