Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
windows xp bestanden delen met windows 7
06-02-2010, 17:52
Bericht: #1
windows xp bestanden delen met windows 7
zou iemand mij kunnen helpen.. kan namelijk geen bestanden delen .. heb al een thuis netwerk ingesteld en naam van de werkgroep is family en heb het zelfde gedaan bij windows 7 ... de pc windows xp is bedraad en windows 7 is wireless. heb al op verschillende sites gekeken maar niks heeft geholpen.
ik zie bv ook de laptop niet in mijn netwerk ... heb de instellingen van windows gecontrolleerd alles is ingeschakeld behalve dat ik de bestand delen met wachtwoord heb ik uit gezet.... kan iemand mij helpen hoe ik dus mijn xp bestanden kan delen met windows 7 en omgekeerd natuurlijk ook
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-02-2010, 21:30
Bericht: #2
RE: windows xp bestanden delen met windows 7
Heb je wel op beide pc's een map ingesteld op delen? Anders zullen de computers elkaar sowieso niet kunnen zien. Door en map als delen aan te geven, geef je eigenlijk toestemming dat een andere computer deze map mag en kan "zien".

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-02-2010, 13:08
Bericht: #3
RE: windows xp bestanden delen met windows 7
In Windows 7 moet je naar NetwerkCentrum gaan. (Staat in configuratie scherm). Rechts in dat scherm zie je allemaal linkjes en dan klik je op: "Geavanceerde instellingen voor delen wijzigen".

Controleer of alles goed is ingesteld daar.

PrePay, Who Else?

WMisiedjan.net
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)