|
Uitvallen computer
|
|
19-12-2009, 12:01
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Uitvallen computer
Kan iemand mij helpen a.u.b. ?
Ik ben aan de computer aan het werken en hij valt gewoon uit. |
|||
|
19-12-2009, 12:17
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Uitvallen computer
Uitvallen van de pc kan diverse oorzaken hebben Nicky.
Krijg je een blauw scherm? Start de computer automatisch weer op? Microsoft MVP - Consumer Security
Sometimes you can't make it on your own Spyware, malware - Hoe kom ik er vanaf? |
|||
|
19-12-2009, 13:15
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-12-2009 om 13:21 door Nicky.)
Bericht: #3
|
|||
|
|||
(19-12-2009 12:17)Marckie schreef: Uitvallen van de pc kan diverse oorzaken hebben Nicky. Nee, hij valt gewoon volledig uit en start niet vanzelf weer op. Als ik dan probeer te herstarten begint hij halverwege te piepen. Als ik vlug dan F1 duw start hij soms verder op en soms valt hij gewoon terug uit. |
|||
|
19-12-2009, 13:51
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Ik heb je topic even verplaatst naar een andere sectie.
Zoals ik zei, dit kan diverse oorzaken hebben. Warmteprobleem kan een oorzaak zijn. Doe de computer eens open en controleer of er zich aan de binnenkant veel stof bevindt op de hardwarecomponenten. Microsoft MVP - Consumer Security
Sometimes you can't make it on your own Spyware, malware - Hoe kom ik er vanaf? |
|||
|
20-12-2009, 13:19
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Kijk ook even in de BIOS bij "PC health" en kijk wat de remperaturen van de CPU zijn.
Lopen deze temperaturen snel op >70 graden dan heb je een probleem met de koeling. In de BIOS kom je doormiddel van één van de volgende toetsen in te drukken bij beginstart van de PC. (DEL, F2, F10) deze toetsen zijn merk afhankelijk. Met vriendelijke groet, Maxstar |
|||
|
23-12-2009, 00:42
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Sorry voor het indringen in u fix Maxstar.
U zei iets van piepen. Een probleem met RAM geheugen geeft als foutmelding een gepiep tijdens het opstarten. Geert160 |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)