|
Image Recovery Tool ( Acer Laptop )
|
|
19-12-2009, 00:51
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Image Recovery Tool ( Acer Laptop )
Hoi,
Als je een acer laptop installeerd vraagt die voor een basis image back-up. Maar ik had genomen " Ik begrijp het belang ervan, niet meer opnieuw vragen ". En ik ben het kwijt? Maar als ik mijn pc opstart kan ik mijn pc terug naar fabriek instellingen zetten. Dit doe ik door Alt + F10 te drukken. En ik heb geen belangrijke bestanden op mijn pc, Die slaag ik op op een extern USB apparaat. Maar als mijn pc ooit crasht, Is het dan belangrijk of kan ik fabriek instellingen ( geheime partitie ) gebruiken om alles gewoon naar het begin punt te zetten. Eigenlijk Formatteren en Installeren maar dan zonder een CD omdat ik die uiteraard niet meer bijgekregen had! Tegewoordig zijn die installaties al zonder |
|||
|
19-12-2009, 11:46
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Image Recovery Tool ( Acer Laptop )
Bij Acer kan je via de Acer Empowering tools een recovery DVD maken van de recovery partitie.
Ik raad dit zeker aan, als je ooit problemen krijgt met de HD, ben je ook de recovery partitie kwijt. Het na bestellen van een recovery DVD bij Acer kost €60,00 Als de PC ooit crasht kan je via ALT+F10 de fabrieksimage terug plaatsen, hiermee wordt de complete schijf geformateerd. Met vriendelijke groet, Maxstar |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)