Discussie is gesloten 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Monitor probleem
06-12-2009, 01:52 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-12-2009 om 01:54 door Seva.)
Bericht: #1
Monitor probleem
Ik heb een probleem met mijn monitor, het gaat als volgt; Wanneer ik thuiskom en mijn computer opstart (monitot moet ik apart aanleggen of afleggen), dan verschijnt er op mijn monitor dat er geen signaal is, terwijl mijn computer allang is opgestart. Als ik dan mijn monitor terug afsluit en mijn computer en opnieuw start, dan heb ik wel terug normaal beeld. Aan wat kan dit liggen ?

Ik heb de Samsung SyncMaster T200HD en dit is een screen : http://images.icecat.biz/img/norm/high/1571134-2166.jpg
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
06-12-2009, 11:13
Bericht: #2
RE: Monitor probleem
Hoe heb je de monitor met je pc verbonden? via hdmi dvi of d-sub?
volgens mij heb je hierbij ook een afstandsbediening gekregen? verzet dan eens de post (bijvoobeeld als de monitor via dvi is aangesloten, van dvi naar hdmi en dan terug) heb je dan beeld?

Domme vragen bestaan niet, dus stel ze gerust Icon_biggrin
06-12-2009, 18:38
Bericht: #3
(06-12-2009 11:13)Flowertje schreef:  Hoe heb je de monitor met je pc verbonden? via hdmi dvi of d-sub?
volgens mij heb je hierbij ook een afstandsbediening gekregen? verzet dan eens de post (bijvoobeeld als de monitor via dvi is aangesloten, van dvi naar hdmi en dan terug) heb je dan beeld?
De monitor is aangesloten, met behulp van D-Sub. En als ik de post verzet en dan terug, dan werkt het nog steeds niet. Ik kan enkel mijn pc en monitor uitschakelen en opnieuw opstarten.
07-12-2009, 19:06
Bericht: #4
Heb je het ook met een ander scherm? en al eens geprobeerd om de monitor via dvi aan te sluiten of dat helpt?

Domme vragen bestaan niet, dus stel ze gerust Icon_biggrin
06-10-2010, 22:34
Bericht: #5
Aangezien er al een tijd niet gereageerd is ga ik er vanuit dat je probleem opgelost is. Hierbij sluit ik het topic. Indien je het weer open wilt hebben, stuur mij dan even een PM.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
14-02-2011, 22:31
Bericht: #6
Aangezien er al een tijd niet gereageerd is ga ik er vanuit dat je probleem opgelost is. Hierbij sluit ik het topic. Indien je het weer open wilt hebben, stuur mij dan even een PM.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Discussie is gesloten 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)