Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AANKOOP NIEUWE LAPTOP
29-11-2009, 16:21
Bericht: #1
AANKOOP NIEUWE LAPTOP
Hallo,

Binnenkort wil ik een nieuwe netbook of een niet al te zware laptop aankopen.

Ik zoek een portable voor polyvalent gebruik, zoals : surfen op het web , electronisch mailen, downloaden en bekijken van video's, bewerken van digitale foto's (Picasa) - maar zeker niet voor computerspelletjes.

Met AZERTY toetsenbord; licht gewicht belangrijker dan autonomie.

Budget : < 490 €.

Vragen :
- netbook of niet al te zware laptop
- welke min. configuratie vereist
- aanbevelingen : merk, type ?

Indien U antwoorden, suggesties, aanbevelingen heeft, aarzel niet om mij te contacteren.

Dank bij voorbaat voor uw antwoord.
Met vriendelijke groet.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-11-2009, 10:22
Bericht: #2
RE: AANKOOP NIEUWE LAPTOP
Kijk eens naar de volgende Laptop, en volgens mij is het bij xxodd mogelijk om een azerty toetsenbord te laten plaatsen, tenminste bij Promedion (de voorganger) was dit wel mogelijk.

http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=465&e=2

Met vriendelijke groet,

Maxstar
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-11-2009, 16:34
Bericht: #3
(30-11-2009 10:22)Maxstar schreef:  Kijk eens naar de volgende Laptop, en volgens mij is het bij xxodd mogelijk om een azerty toetsenbord te laten plaatsen, tenminste bij Promedion (de voorganger) was dit wel mogelijk.

http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=465&e=2

Hallo,

Dank u voor uw antwoord.
Dit zal me in ieder geval helpen om de laptop van mijn dromen te vinden ...

Groeten.
Reageren op dit bericht
30-11-2009, 16:37
Bericht: #4
Kijk ook eens bij hardware.info hier hebben ze ooit een aantal afleveringen aan netbooks en notebooks besteed, die waren erg interessant.

Met vriendelijke groet,

Maxstar
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-11-2009, 16:41
Bericht: #5
(30-11-2009 16:37)Maxstar schreef:  Kijk ook eens bij hardware.info hier hebben ze ooit een aantal afleveringen aan netbooks en notebooks besteed, die waren erg interessant.

Hartelijk dank voor uw reactie.
Vriendelijke groeten.
Reageren op dit bericht
30-11-2009, 17:48
Bericht: #6
Mijn voorkeur voor laptops ligt bij Acer. Zeker in je budget heb je een aantal mogelijkheden.
Bepaal ook of je meerdere taken tegelijk wilt doen of meestal maar één taak tegelijk. In het eerste geval kun je gaan voor een Intel-processor, in het laatste geval voor een AMD. Dit kan weer schelen in de prijs. AMD is geregeld goedkoper in de aanschaf, sterk in het uitvoeren van één bepaalde taak. Intel is weer sterk in multi-tasking.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
30-11-2009, 18:29
Bericht: #7
(30-11-2009 17:48)captain kirk schreef:  Mijn voorkeur voor laptops ligt bij Acer. Zeker in je budget heb je een aantal mogelijkheden.
Bepaal ook of je meerdere taken tegelijk wilt doen of meestal maar één taak tegelijk. In het eerste geval kun je gaan voor een Intel-processor, in het laatste geval voor een AMD. Dit kan weer schelen in de prijs. AMD is geregeld goedkoper in de aanschaf, sterk in het uitvoeren van één bepaalde taak. Intel is weer sterk in multi-tasking.

Hartelijk dank voor uw reactie.
Vriendelijke groeten.
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)