Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ready Boost
06-11-2009, 11:20 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-11-2009 om 11:22 door Sophie.)
Bericht: #1
Ready Boost
Ik heb een Vista laptop en een XP, maar het gaat om Vista
Ik las ergens dat je bij onvoldoende virtueel geheugen je "probleempje" op kon lossen met een usb stick.
Nu gaf mijn XP aan een network update niet te kunnen doen vanwege onvoldoende virtueel geheugen, en n.a.v. dat wilde ik dat proberen.
Dan moet je mmc in uitvoeren en dan rechts active besturingselement aanklikken, en toevoegen en dan system monitor control selecteren enz.....maar dat zogenaamde eenvoudige oplossinkje krijg ik niet voor elkaar. Ik kom ongeveer tot aan het toevoegen van de console met een + teken.
Wat doe ik fout?

Nu begrijp ik weinig van het ram geheugen en het virtuele geheugen, maar ik heb op de xp net een latje bijgeplaatst en zware programma's al verwijderd en er staat al zo weinig op, dus ik begrijp dat niet zo goed waarom die melding steeds komt bij die ene update en elke keer weer die uitroepteken en weer proberen te updaten 974417.

Het zijn geen grote problemen, maar toch...
Dank u wel alvast.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-11-2009, 15:11
Bericht: #2
RE: Ready Boost
Ready boost werkt enkel op Vista en Windows 7, niet op XP.
Ik begrijp uit je vraag dat de problemen zich voordoen onder XP?

De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-11-2009, 16:46
Bericht: #3
Jawel, maar ik heb dat gedoe met die usb op de Vista uitgeprobeerd en dat krijg ik niet voor elkaar. Ik heb eigenlijk 2 vragen gesteld en dat maakt het warrig denk ik.
Sorry.
Het lukt dus niet op de Vista. Hoe kan dat? Ik laat dat andere probleem maar even liggen.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-11-2009, 17:04
Bericht: #4
Als je Readyboost wil inschakelen, kan je best de USB-Drive inpluggen.
In verkenner kies je de USB-drive, rechtsklik erop en dan op het tabje readyboost kan je de een vinkje plaatsen bij 'dit apparaat gebruiken'.

De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)