|
PC geeft waarschuwing
|
|
22-09-2009, 09:14
Bericht: #21
|
|||
|
|||
RE: PC geeft waarschuwing
(14-09-2009 20:03)captain kirk schreef: Zijn overigens wel al je drivers up-to-date? Het ziet er naar uit dat oa je netwerkkaart problemen geeft. Over je eerste vraag; ik heb bij microsoft geprobeerd een update te doen, maar dan geeft hij een foutmelding, waarschijnlijk omdat hij in veilige modus staat. En de netwerkkaart, ja het zou kunnen, maar zover reikt mijn computerkennis dus niet. Daarom heb ik nu hulp ingeroepen van een lokale computerdeskundige hier, als het goed is komt hij binnenkort kijken naar de pc. mvg Mariek |
|||
|
22-09-2009, 14:39
Bericht: #22
|
|||
|
|||
|
Veel succes en laat even weten wat het euvel was.
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
06-10-2009, 09:49
Bericht: #23
|
|||
|
|||
|
Nou, er is inmiddels nog niet naar de PC gekeken , omdat ik met behulp van de Recovery-CD, Windows opnieuw heb geïnstalleerd, maar dan op de D: schijf. Ik zag nl. even geen andere oplossing, en ik wou het graag zelf 'uitdokteren'. Daardoor heb ik gelukkig nog steeds alles op de PC staan, alleen kan ik er nu niet bijkomen , althans ik weet niet hoe ik dat moet doen.
De C: krijg ik nog steeds niet aan de praat. Dus wellicht heb je een tip voor me? |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)