|
AMCOR
|
|
24-08-2009, 15:19
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
AMCOR
Hallo,
Telkens als ik men laptop opstart, krijg ik de vermelding, Amcor wordt afgesloten, kan critical file nie opladen. Men pc start ook redelijk traag op. Wss geef ik niet genoeg informatie, ben maar een leek derin. Greetz |
|||
|
24-08-2009, 21:09
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: AMCOR
Kun je mij vertellen wat 'Amcor' precies is? Oftewel, weet je welk programma dit is en waarvoor het dient?
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
26-08-2009, 08:33
Bericht: #3
|
|||
|
|||
(24-08-2009 21:09)captain kirk schreef: Kun je mij vertellen wat 'Amcor' precies is? Oftewel, weet je welk programma dit is en waarvoor het dient?hallo ik bedoel acmon,voor de rest weet ik daar niet veel van, ben een echte leek hoor, nu heb ik vista servicepack 2 geinstalleerd en nu krijg ik veel blauw schermen. Wat kan ik doen? Bedankt voor uw reaktie captain Kirk |
|||
|
26-08-2009, 13:10
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
moet ik servicepack 2 terug deraf gooien? wat kan ik doen?
|
|||
|
26-08-2009, 20:50
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Sinds wanneer is de foutmelding van Acmon ontstaan? Is dat nadat je iets aan een instelling hebt veranderd of iets van een computeronderdeel hebt toegevoegd?
Acmon is een programma (driver) die bepaalde zaken voor onderdelen in je pc regelt en dus vrij belangrijk is. De foutmelding geeft aan dat Acmon niet goed werkt wat dus zo goed als zeker ook de traagheid van je pc veroorzaakt. Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
29-08-2009, 00:31
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-08-2009 om 00:32 door PrePay.)
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Google is meestal het antwoord op de meeste problemen... Probeer eerst Exact altijd je error te Googleen... Meestal vind je dan en antwoord.
liggkinn@forums.whirlpool.net.au schreef:Ok, solution here.Gevonden door te Googleen op: ACMON Error Failed to prepare Critical file. Derde Resultaat: http://forums.whirlpool.net.au/forum-rep...05489.html Groeten, Wendell PrePay, Who Else? WMisiedjan.net |
|||
|
22-10-2009, 15:50
Bericht: #7
|
|||
|
|||
|
Aangezien er al een tijd niet gereageerd is, ga ik er vanuit dat je probleem is opgelost en sluit ik het topic. Indien je het weer open wilt hebben, stuur mij dan even een PM.
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)