|
virus (?) popup?
|
|
22-08-2009, 20:27
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
virus (?) popup?
hallo,
ik heb een probleem met mijn computer, er zit een virus (denk iK) op. panda 2008 is hierdoor (waarschijnlijk) aangetast en kan de hardeschijven niet meer scannen, hij ziet de schijven en mappen wel als een file, maar hij kijkt er niet in... met A-square en Panda pro online heb ik gescant, maar niks kunnen vinden het virus (?) opent af en toe uit het niks internetpagina's zonder dat ik IE open heb staan. gewoon tijdens het gamen of msnen ineens. heeft iemand enig idee welk virus (?) dit veroorzaarkt? op een andere pc hebben we dit ook ooit gehad, maar die pc is ivm vervanging naar de stort gebracht zonder oplossing voor het probleem. Ik heb toen wel heel google rond gekeken, maar ik zie niks... op google vind je alleen mensen die vragen stellen. Dit zijn allemaal recete reactief (van nu en 2 maanden terug) er kwomt af en toe ook een RunDll32 error. ik heb mijn PC woendag nodig voor een LAN-party en ik zou graag met een schoon systeem daar aankomen (als het mogelijk is ofc) iemand enig idee? a.u.b. bedankt voor de hulp!! |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)