|
e-mails kwijt in outlook express
|
|
21-08-2009, 20:52
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
e-mails kwijt in outlook express
Wat een drama.
e-mails kwijt in outlook express. hoe terug te halen? ik ben niet handig. graag opgave in stappen. heeeeeel veel dank. Franky |
|||
|
22-08-2009, 13:17
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-08-2009 om 13:18 door kape.)
Bericht: #2
|
|||
|
|||
| RE: e-mails kwijt in outlook express | |||
|
22-08-2009, 14:14
Bericht: #3
|
|||
|
|||
RE: e-mails kwijt in outlook express
(22-08-2009 13:17)kape schreef:(21-08-2009 20:52)franky1234 schreef: Wat een drama.Is dit gebeurd na comprimeren van Outlook Express Het is m.i. niet (bewust) gebeurd na comprimeren. Outlook Express is niet goed afgesloten; computer uitgezet; computer weer aan; toen bleek het bovenstaande gebeurde. Een bepaald software-programma heb ik er -op advies- overheen gegooid; de mails waren toen in een apart kader te zien; doch pas bij complete aanschaf van het software-programma, zou ik het e.e.a. kunnen overdragen (terugzetten) naar mijn mailbox. Met andere woorden: ze zijn nog wel in de computer. De e-mails zijn kwijt van voor 18 augustus - en goh, het is een heel groot aantal. De mailbox is ook mijn werkmap. Grote problemen nu. Zowel zakelijk (voor mijn werkgever) als prive (breed). Franky |
|||
|
22-08-2009, 15:04
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Kijk eens of in de standaardmap van Outlook Express C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express zich een aantal .dbx-bestanden bevinden. En zo ja, welke bestanden dit dan zijn
|
|||
|
22-08-2009, 15:22
Bericht: #5
|
|||
|
|||
(22-08-2009 15:04)kape schreef: Kijk eens of in de standaardmap van Outlook Express C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express zich een aantal .dbx-bestanden bevinden. En zo ja, welke bestanden dit dan zijn Waar vind ik een dergelijke map? |
|||
|
22-08-2009, 18:23
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Staat in mijn vorige bericht :
C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)