Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
e-mails kwijt in outlook express
21-08-2009, 20:52
Bericht: #1
e-mails kwijt in outlook express
Wat een drama.
e-mails kwijt in outlook express.
hoe terug te halen?

ik ben niet handig.
graag opgave in stappen.

heeeeeel veel dank.

FrankyIcon_frown
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-08-2009, 13:17 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-08-2009 om 13:18 door kape.)
Bericht: #2
RE: e-mails kwijt in outlook express
(21-08-2009 20:52)franky1234 schreef:  Wat een drama.
hoe terug te halen?
Is dit gebeurd na comprimeren van Outlook Express Icon_question
Reageren op dit bericht
22-08-2009, 14:14
Bericht: #3
(22-08-2009 13:17)kape schreef:  
(21-08-2009 20:52)franky1234 schreef:  Wat een drama.
hoe terug te halen?
Is dit gebeurd na comprimeren van Outlook Express Icon_question

Het is m.i. niet (bewust) gebeurd na comprimeren. Outlook Express is niet goed afgesloten; computer uitgezet; computer weer aan; toen bleek het bovenstaande gebeurde. Een bepaald software-programma heb ik er -op advies- overheen gegooid; de mails waren toen in een apart kader te zien; doch pas bij complete aanschaf van het software-programma, zou ik het e.e.a. kunnen overdragen (terugzetten) naar mijn mailbox. Met andere woorden: ze zijn nog wel in de computer. De e-mails zijn kwijt van voor 18 augustus - en goh, het is een heel groot aantal. De mailbox is ook mijn werkmap. Grote problemen nu. Zowel zakelijk (voor mijn werkgever) als prive (breed).

Franky
Reageren op dit bericht
22-08-2009, 15:04
Bericht: #4
Kijk eens of in de standaardmap van Outlook Express C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express zich een aantal .dbx-bestanden bevinden. En zo ja, welke bestanden dit dan zijnIcon_question Om de .dbx-bestanden te kunnen bekijken moeten de "verborgen mappen" wel zichtbaar gemaakt worden.
Reageren op dit bericht
22-08-2009, 15:22
Bericht: #5
(22-08-2009 15:04)kape schreef:  Kijk eens of in de standaardmap van Outlook Express C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express zich een aantal .dbx-bestanden bevinden. En zo ja, welke bestanden dit dan zijnIcon_question Om de .dbx-bestanden te kunnen bekijken moeten de "verborgen mappen" wel zichtbaar gemaakt worden.

Waar vind ik een dergelijke map?
Reageren op dit bericht
22-08-2009, 18:23
Bericht: #6
Staat in mijn vorige bericht :

C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)