|
Waarscuwing icoon windows beveiligings centrum
|
|
06-08-2009, 20:36
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-08-2009 om 20:56 door Nicholas.)
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Op mijn pc staat dit altijd "
"En als ik op het kruisje druk staat alles aan. Als ik over het kruisje met mijn muis gaat staat er " "Eerst wou avg niet updaten nu is het in orde maar het staat er nog steeds Wat kan dit zijn? |
|||
|
06-08-2009, 22:01
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Waarscuwing icoon windows beveiligings centrum
Heb je ook een firewall ingeschakeld?
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
06-08-2009, 23:07
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Ja, er staat toch nog altijd " security center wordt niet uitgevoerd ". En alles staat op aan.
|
|||
|
06-08-2009, 23:28
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Welk besturingssysteem gebruik je?
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
07-08-2009, 00:07
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Vista Home Premium gebruik ik.
|
|||
|
07-08-2009, 21:52
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Beste Nicholas,
Aangezien je probleem waarschijnlijk een diepere oorzaak heeft, heb ik een van de teamleden van Bluemedicine die hier meer van weet, gevraagd naar je probleem te kijken. Dus nog even geduld Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
|||
|
07-08-2009, 22:13
Bericht: #7
|
|||
|
|||
|
Bedankt voor de info en voor de poging
Ik zal dit topic dagelijks checken op nieuwe posts. Mvg, Nicholas |
|||
|
08-08-2009, 11:06
Bericht: #8
|
|||
|
|||
|
Beste Nicholas,
Na overleg lijkt het ons slimmer om even het volgende te doen: Lees eerst dit even.Post vervolgens hier een Hijackthis logje. Doen ook even het volgende: * Download Malwarebytes' Anti-Malware via hier of hier. Dubbelklik mbam-setup.exe om het programma te installeren.
Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de Computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart. Plaats beide logbestanden hierna als nieuw onderwerp in het Hijackthisgedeelte. Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
|||
|
08-08-2009, 11:39
Bericht: #9
|
|||
|
|||
|
Dat had ik net daarvoor gedaan en mijn pc was schoon.
|
|||
|
08-08-2009, 11:44
Bericht: #10
|
|||
|
|||
|
Zou je toch beide logs willen plaatsen in Hijackthis-topic? We kunnen daar vaak meer uit lezen dan alleen maar infecties. Een van onze medewerkers heeft al toegezegd je topic onder handen te nemen zodra het daar geplaatst is.
|||
|
08-08-2009, 12:33
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-08-2009 om 12:34 door Emphyrio.)
Bericht: #11
|
|||
|
|||
|
Hoi Nicholas,
Ik zou je aanraden verder te gaan in het topic dat je gestart bent. Marckie was reeds met je probleem bezig. http://support.bluemedicine.be/mybb/thread-5966.html Emphyrio Member of ASAP & UNITE Anti Malware Help.....................................................Rogues Removal Guide...........................................................Emphyrio's Security Blog |
|||
|
08-08-2009, 13:04
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-08-2009 om 13:07 door Marckie.)
Bericht: #12
|
|||
|
|||
|
Om welke melding gaat het juist?
Firewall, antivirus of windows update? Dubbelklik even op dat icoontje. Microsoft MVP - Consumer Security
Sometimes you can't make it on your own Spyware, malware - Hoe kom ik er vanaf? |
|||
|
08-08-2009, 13:37
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-08-2009 om 13:40 door Nicholas.)
Bericht: #13
|
|||
|
|||
|
Empyrio. Dat topic was normaal toch afgehandeld?
Marckie : Er staat dat hij de Beveiligings centrum service niet kan uitvoeren. Alles staat wel aan :s en ga inhet oude topic nieuwe logjes plaatsen zodat ik geen tweede topic hoef te openen en het overzichtelijker lijkt. |
|||
|
08-08-2009, 13:50
Bericht: #14
|
|||
|
|||
|
Open een kladblokbestand.
Kopieer onderstaande code in dit kladblokbestand. Ga naar Bestand - Opslaan als. Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad Bij "Bestandsnaam" zet je: look.bat Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*). Klik op de knop Opslaan. Code: IF EXIST result.txt DEL result.txtMicrosoft MVP - Consumer Security
Sometimes you can't make it on your own Spyware, malware - Hoe kom ik er vanaf? |
|||
|
08-08-2009, 14:02
Bericht: #15
|
|||
|
|||
|
dit krijg ik :
Citaat:HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\wscsvc ( en mbam scan was schoon ) |
|||
|
08-08-2009, 16:55
Bericht: #16
|
|||
|
|||
|
Dit lijkt me ok.
Sinds wanneer krijg je deze melding? Microsoft MVP - Consumer Security
|||
|
08-08-2009, 17:36
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-08-2009 om 17:52 door Nicholas.)
Bericht: #17
|
|||
|
|||
|
Precies weet ik niet, Sorry. Ik denk maximum een weekje.
Maar AVG deed al een tijd raar dus heb juist naar "avast!" overgeschakelt. Maar kan het zijn dat combofix dit heeft aangericht? En is avast goed? |
|||
|
09-08-2009, 20:31
Bericht: #18
|
|||
|
|||
|
Neen, combfix veroorzaakt dit niet.
Ik denk dat Avast en AVG gelijkwaardige scanners zijn. Kan je de service manueel starten? Microsoft MVP - Consumer Security
|||
|
10-08-2009, 12:36
Bericht: #19
|
|||
|
|||
|
Misschien een domme vraag. Maar hoe doe je dat?
|
|||
|
10-08-2009, 17:33
Bericht: #20
|
|||
|
|||
|
Start - uitvoeren en tik in services.msc
In het venster dat opent zoek Security center. Dubbelklik erop. Zet het opstarttype op Automatisch (vertraagd starten) In bij status niet "gestart" start, klik je op Starten. Microsoft MVP - Consumer Security
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)

"
"