|
Kan rapidshare niet meer gebruiken
|
|
14-07-2009, 12:14
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-07-2009 om 12:16 door Nomercy.)
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Kan rapidshare niet meer gebruiken
Ongeveer een week geleden kon ik opeens geen bestanden meer downloaden van rapidshare, rapidshare geeft steeds de melding 'je hebt je download limiet overschreden of je ip adres is al een bestand aan het downloaden, wacht tot dit bestand gedownload is.' Hoewel ik eigenlijk helemaal niets aan het downloaden ben en ook niets gedownload heb...
Het heeft niets te maken met het maximum aantal Mb dat je per uur mag downloaden als free user, ik krijg steeds deze melding. Op een andere computer, die op dezelfde internetaansluiting is aangesloten en die hetzelfde ip-adres gebruikt kan ik wel bestanden downloaden... Bij de faq van rapidshare staat dat dit komt doordat je achter een proxy server zit, maar vroeger kon ik wel downloaden en er is niets veranderd aan mijn internet ofzo... Heeft er iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Alvast bedankt! |
|||
|
14-07-2009, 14:17
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Kan rapidshare niet meer gebruiken
Geen proxy server gebruiken?
|
|||
|
14-07-2009, 17:30
Bericht: #3
|
|||
|
|||
| RE: Kan rapidshare niet meer gebruiken | |||
|
15-07-2009, 10:35
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Open Internet Explorer
Klik op Extra Klik op Internet Opties Klik op het tabblad Verbindingen Klik op LAN-instellingen Kijk of Een proxy server voor het LAN-netwerk gebruiken aangevinkt is. |
|||
|
15-07-2009, 16:05
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-07-2009 om 16:05 door Nomercy.)
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
15-07-2009, 16:24
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
15-07-2009, 16:38
Bericht: #7
|
|||
|
|||
(15-07-2009 16:24)Senbonzakura schreef: Misschien helpt de volgende link? Ik heb net een paar websites geprobeerd die bij jouw link worden gegeven, werkte precies niet direct... Maar in ieder geval, tot vorige week kon ik wel downloaden en nu niet meer, dus dan moet dit probleem toch op de een of andere manier op te lossen zijn? ik weet alleen niet hoe... |
|||
|
15-07-2009, 22:50
Bericht: #8
|
|||
|
|||
|
Probeer eens om je tijdelijke bestanden te verwijderen. Een handig programmaatje hiervoor is Ccleaner, gratis te downloaden via http://www.ccleaner.com
|
|||
|
16-07-2009, 12:51
Bericht: #9
|
|||
|
|||
(15-07-2009 22:50)Beamerke schreef: Probeer eens om je tijdelijke bestanden te verwijderen. Een handig programmaatje hiervoor is Ccleaner, gratis te downloaden via http://www.ccleaner.com Bedankt, ik heb het net geprobeerd, maar ook dit werkt jammer genoeg niet... Ik krijg nog steeds dezelfde melding. |
|||
|
27-07-2009, 09:15
Bericht: #10
|
|||
|
|||
|
Iemand nog een ander idee? Ik kan rapidshare nog steeds niet gebruiken... Heb ook al geprobeerd met een andere browser, werkte ook niet...
|
|||
|
27-07-2009, 09:25
Bericht: #11
|
|||
|
|||
|
probeer dit eens:
klik op start=>uitvoeren, en typ daar cmd een dosvenster zal openen typ daar ipconfig/release daarna, typ in hetzelfde dosvenster ipconfig/renew Misschien dat iets oplost. |
|||
|
27-07-2009, 13:40
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-07-2009 om 21:23 door Nomercy.)
Bericht: #12
|
|||
|
|||
(27-07-2009 09:25)Beamerke schreef: probeer dit eens: Ik wil het wel proberen, maar ik heb telenet (statisch ip adres) dus dan werkt dat normaal gezien niet? Telenet vernieuwt automatisch af en toe het ip adres (ondertussen al 4 maal ofzo) maar de mededeling past zich gewoon aan aan mijn nieuw ip adres: het ip adres ... is al een bestand aan het downloaden, wacht tot dit klaar is. Edit: zoals ik al dacht, het werkt niet :s Toch bedankt voor het voorstel! |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)