|
ESET SysInspector
|
|
13-07-2009, 18:19
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-08-2010 om 09:12 door HDMI.)
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
ESET SysInspector
Wat is ESET SysInspector?
ESET SysInspector is een programma dat een diagnostische log maakt van uw computer. Als u ESET NOD32 (4.0+) of ESET Smart Security (4.0+) heeft op uw computer dan zit het al inbegrepen. Heeft u geen van deze? Dan kunt u ESET SysInspector downloaden via onderstaande links: Hoe gebruik ik ESET SysInspector? Om ESET SysInspector te gebruiken moet u ESET SysInspector starten. Klik daarvoor op een snelkoppeling van ESET SysInspector als u een snelkoppeling daarnaar toe heeft aangemaakt of klik op .ESET SysInspector zal starten. Als u het start op een gewone account, (dus geen administrator account) dan komt het volgende scherm: ![]() Klik op Yes om door te gaan. Dan komt er een kleine zwarte scherm van ESET SysInspector. Hieronder een voorbeeld: ![]() De scan is bezig. Wanneer de laadbalk volledig is dan is de log klaar. De gegevens worden getoond in een scherm. Hieronder een voorbeeld: ![]() Als u op een categorie klikt dan worden de gegevens van dat categorie getoond. Extra opmerking © - HDMI
Dit handleiding is eigen werk. Gelieve bovenstaande handleiding van mij NIET zomaar over te nemen zonder mij dat te vragen. |
|||
|
13-07-2009, 22:47
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-07-2009 om 22:49 door captain kirk.)
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: ESET SysInspector
Wanneer zou je mensen adviseren deze tool te gebruiken? Met andere woorden: wanneer raad je mensen aan tot gebruik van deze tool en met welk doel.
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
14-07-2009, 08:42
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Wanneer je informatie over je computer wilt weten/verzamelen.
|
|||
|
14-07-2009, 22:39
Bericht: #4
|
|||
|
|||
(14-07-2009 08:42)Senbonzakura schreef: Wanneer je informatie over je computer wilt weten/verzamelen. Sorry, ik was niet helemaal duidelijk in de vraagstelling. Ik bedoelde meer dat je in je inleiding van je tutorial aan geeft waar en wanneer de mensen de tool moeten gebruiken. Dus bij welke problemen. Verder zou ik een voetnoot bij plaatsen dat ze de tool alleen moeten gebruiken op verzoek van een helper van BM en niet zelfstandig met de info in het systeem moeten gaan rommelen. Ik krijg iedere week wel een aantal systemen die verknoeid zijn door mensen die zeker weten dat ze verstand van computers hebben... snap je Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

.![[Afbeelding: 2ew08k9.jpg]](http://i26.tinypic.com/2ew08k9.jpg)
![[Afbeelding: 33bd05i.jpg]](http://i30.tinypic.com/33bd05i.jpg)
![[Afbeelding: 2ir6lu1.jpg]](http://i32.tinypic.com/2ir6lu1.jpg)