|
verspringen van tekst
|
|
03-07-2009, 16:38
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
verspringen van tekst
Hallo,
Ik heb een vraag, weer niet bij mij, maar iemand anders, Ze zit op een forum en als ze in een venster iets wil intypen verpsringt dit, en zo zijn er nog mensen die dit hebben. Je kunt dus ook moeilijk zien wat je intypt, ze hebben als oplossing eerst alles op een word doc zetten en dan kopieren en plakken, maar dat is niet erg gemakkelijk. Weten jullie een oplossing. Ik heb hier ene link en kun je zien wat we bedoelen. http://nl.tinypic.com/m/4szpmf/4 gr Helma |
|||
|
03-07-2009, 16:53
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: verspringen van tekst
Download Security Check en gebruik het. Post de log die komt.
|
|||
|
03-07-2009, 19:16
Bericht: #3
|
|||
|
|||
(03-07-2009 16:53)Senbonzakura schreef: Download Security Check en gebruik het. Post de log die komt. Bedankt ik ga ze dit meteen laten doen, gr helma |
|||
|
03-07-2009, 19:25
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Oké, doe dat.
|
|||
|
04-07-2009, 18:37
Bericht: #5
|
|||
|
|||
| RE: verspringen van tekst | |||
|
04-07-2009, 19:40
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Daar wordt je helemaal gek van... Heb je dit op elk soort forum. Onder welk internetprogramma is dit overigens?
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
04-07-2009, 20:54
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-07-2009 om 20:57 door helma.)
Bericht: #7
|
|||
|
|||
(04-07-2009 19:40)captain kirk schreef: Daar wordt je helemaal gek van... Heb je dit op elk soort forum. Onder welk internetprogramma is dit overigens? Nee er zijn enkele personen op ons forum die dit hebben, en bij sommige verdwijnt het ineens en die hebben er geen last meer van. Werken met iternet explorer Deze persoon waar de log van is heeft het nog op een forum en de andere hebben het enkel op ons forum. |
|||
|
05-07-2009, 11:57
Bericht: #8
|
|||
|
|||
|
Misschien komt het door McAfee?
|
|||
|
05-07-2009, 18:53
Bericht: #9
|
|||
|
|||
(05-07-2009 11:57)Senbonzakura schreef: Misschien komt het door McAfee? Nee kan niet want niet iedereen heeft McAfee, Maar volgens de mensen van het forum ligt het aan het cash geheugen van het forum omdat ze nog draaien op php2 en die kun je niet leegmaken, straks gaan ze over op de php3 en dan zou het opgelost moeten zijn. Dus we zullen maar even afwachten. |
|||
|
06-07-2009, 09:18
Bericht: #10
|
|||
|
|||
|
Vandaar de vraag of het op ieder forum is. Wanneer het enkel op jullie forum is en niet op andere zoals hier, kun je er bijna zeker vanuit gaan dat de fout in de forumsoftware zit. Ik hoop voor jullie dat de update naar PHP3 het probleem op zal lossen.
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
06-07-2009, 16:14
Bericht: #11
|
|||
|
|||
(06-07-2009 09:18)captain kirk schreef: Vandaar de vraag of het op ieder forum is. Wanneer het enkel op jullie forum is en niet op andere zoals hier, kun je er bijna zeker vanuit gaan dat de fout in de forumsoftware zit. Ik hoop voor jullie dat de update naar PHP3 het probleem op zal lossen. De andere hebben het alleen op ons forum, maar de persoon waar hier de log van staat heeft het op een ander forum ook. Ik twijfel echt of het dat wel is, maar ze willen wachten tot we overgeschakeld zijn naar php3 Dus bedankt voor de moeite ik zal tegen die tijd wel iets laten horen. |
|||
|
07-07-2009, 00:55
Bericht: #12
|
|||
|
|||
|
Het is dus opgelost en het lag dus niet aan het forum wat ik al dacht ik zei nog het is een instelling.
hier de oplossing misschien dat er nog meer mensen last van hebben of gaan krijgen --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nou dan zal ik even zeggen wat het is, Ik heb IE 8 erop staan en vanaf toen is het gebibber begonnen, ik heb dan bovenaan Compatibiliteitsweergave staan een blaadje doormidden gescheurd is dat daar heb ik op geklikt toen ik hier ging typen en het werkt. Ik ben nog steeds aan het typen terwijl ik zie wat ik typ en geen gebibber meer heb. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dus lag aan de nieuwe internet explorer 8 alle een instelling. Bedankt mensen het is weer opgelost |
|||
|
09-07-2009, 14:11
Bericht: #13
|
|||
|
|||
|
Ik had eigenlijk al een vermoeden dat het aan IE8 lag. Want als ik RuneScape speel, en ik schuif de schuifbalk, dan wordt het beeld tijdelijk wit/wit. Ook een soort van verspringen eigenlijk.
|
|||
|
10-07-2009, 13:23
Bericht: #14
|
|||
|
|||
|
Ik denk dat er nog veel meer mensen last van gaan hebben maar dan weten jullie wat te doen, boven in de balk langs de pijltjes staan gescheurde blaadjes (Compatibiliteitsweergave) daarop klikken en het is verholpen.
Niet iedereen had zelfde gebibber maar allemaal het verspringen van de tekst. Ben blij dat het is opgelost. |
|||
|
11-07-2009, 10:23
Bericht: #15
|
|||
|
|||
(10-07-2009 13:23)helma schreef: Ik denk dat er nog veel meer mensen last van gaan hebben maar dan weten jullie wat te doen, boven in de balk langs de pijltjes staan gescheurde blaadjes (Compatibiliteitsweergave) daarop klikken en het is verholpen. Helaas is niet bij elke site de compatibiliteitsweergave beschikbaar. |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)