|
F-Secure Health Check
|
|
09-01-2008, 00:48
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
F-Secure Health Check
Na Secunia Software Inspector - Online of de standalone tool van Secunia Software Inspector heeft F-Secure ook een gelijkaardige tool gemaakt, namelijk F-Secure Health Check.
Dit is een online scan die nagaat of je software up to date is, zoals Windows Updates, Macromedia Flash, Instant Messenger clients, en vele andere, en geeft daarna aan welke programma's je moet updaten/patchen als beveiligingsmaatregel. Microsoft MVP - Consumer Security Director of Research @ Malwarebytes AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.
|
|||
|
19-10-2008, 19:30
Bericht: #2
|
|||
|
|||
RE: F-Secure Health Check
(09-01-2008 00:48)miekiemoes schreef: Na Secunia Software Inspector - Online of de standalone tool van Secunia Software Inspector heeft F-Secure ook een gelijkaardige tool gemaakt, namelijk F-Secure Health Check. @miekiemoes : Heb het geprobeerd, maar het werkt niet, om een of andere reden. Groetjes, Pcfreakske2000 |
|||
|
21-10-2008, 11:01
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Nog maar een keer proberen dan, want het werkt echt goed.
Heb je wel voor je de controle wilt laten beginnen aangevinkt dat je de licentievoorwaarden hebt gezien? Zonder dat vinkje doet het programma n.l. ook niets. Philip |
|||
|
21-10-2008, 21:16
Bericht: #4
|
|||
|
|||
(21-10-2008 11:01)wolfenbuttel01 schreef: Nog maar een keer proberen dan, want het werkt echt goed. @wolfenbuttel01 : ik heb dit geprobeerd, maar het lukt niet. Ik krijg steeds de melding dat een ActiveX niet kan worden geïnstalleerd en ik stem nogthans op de installatie van het ActiveX component. En ja, ik heb het vinkje gezet i.v.m. de licentievoorwaarden. Groetjes, Pcfreakske2000 |
|||
|
22-10-2008, 00:50
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-10-2008 om 00:50 door miekiemoes.)
Bericht: #5
|
|||
|
|||
Citaat:Ik krijg steeds de melding dat een ActiveX niet kan worden geïnstalleerd en ik stem nogthans op de installatie van het ActiveX component.Beveiligingsinstellingen staan te hoog of je Antivirus/Firewall/Security Suite zitten hier in de weg. Microsoft MVP - Consumer Security Director of Research @ Malwarebytes AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.
|
|||
|
22-10-2008, 11:05
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Pcfreakske2000,
Je vermoeden is waarschijnlijk juist. Ga naar Internet Explorer - klik op Extra - Internetopties - Beveiliging - Aangepast niveau - zoek in de keuzemogelijkheden naar ActiveX-besturingselementen met handtekening downloaden en vink aan Vragen (n.b. niet kiezen voor Inschakelen) - OK. Ga naar beeld - Kies voor vernieuwen. Herstart Philip |
|||
|
18-12-2008, 21:26
Bericht: #7
|
|||
|
|||
|
Aangezien er al een tijd niet gereageerd is, ga ik er vanuit dat je probleem is opgelost en sluit ik het topic. Indien je het weer open wilt hebben, stuur mij dan even een PM.
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

![[Afbeelding: mvp.gif]](http://users.telenet.be/bluepatchy/miekiemoes/linksimages/mvp.gif)
![[Afbeelding: mbammini.png]](http://users.telenet.be/bluepatchy/miekiemoes/linksimages/mbammini.png)
![[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]](http://feeds.feedburner.com/MiekiemoesBlog.2.gif)