Discussie is gesloten 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
blauw scherm - crash dump
01-06-2009, 22:43
Bericht: #1
blauw scherm - crash dump
Hallo,

Af en toe wordt mijn computer uit het niets afgesloten om computerschade te voorkomen.

Hierbij verschijnt een blauw beeld. Ook kan ik op het beeldscherm aflezen: INTERNAL_POWER_ERROR

Onderaan het scherm staat dat de computer data verzamelt voor een crash dump en dat vervolgens uitvoert.

Daarna krijg ik een scherm dat vraagt of ik een systeemherstel wil uitvoeren (wat dus niet helpt, omdat na verloop van tijd ik weer hetzelfde probleem krijg) en soms gebeurd het ook dat de computer aangeeft dat het niet goed is afgesloten en vraagt welke modus (veilig, normaal) moet worden gebruikt.

Alvast bedankt voor alle hulp.

Groet,
Mallory
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
02-06-2009, 21:14 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-06-2009 om 21:15 door captain kirk.)
Bericht: #2
RE: blauw scherm - crash dump
Kijk eens in het configuratiescherm of daar conflicten bij de drivers gemeld worden. Vaak komt deze melding uit een slecht werkende driver. De laatste tijd zie je vaak meldingen van een dergelijke foutmelding die veroorzaakt wordt door bijvoorbeeld een draadloos toetsenbord.
Gezien je andere melding zou je best hier eens mee te maken kunnen hebben.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
02-06-2009, 21:27
Bericht: #3
Ik kwam hier ook een topic van je tegen. Alles zo bij elkaar bekeken zou ik je aanraden eens naar je geheugen te kijken. Zitten ze nog wel goed vast, zijn ze niet verschoven of zit er stof in? Test je geheugen eens met een geheugen testprogramma.

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
30-06-2009, 11:05
Bericht: #4
Ik heb ook hetzelfde ... nu kom ik het niet veel meer tegen.
Weet niet of het exact het zelfde probleem is dat we hebben , misschien moet je eens kijken naar mijn probleem

Life isn't easy Lallen
22-10-2009, 15:53
Bericht: #5
Aangezien er al een tijd niet gereageerd is, ga ik er vanuit dat je probleem is opgelost en sluit ik het topic. Indien je het weer open wilt hebben, stuur mij dan even een PM.

Follow me on Twitter
Discussie is gesloten 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)