|
Trojaans paard Backdoor.Generic_r.J.
|
|
26-05-2009, 07:07
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-05-2009 om 07:09 door erriezeeka.)
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Trojaans paard Backdoor.Generic_r.J.
hallo,
AVG geeft zojuist aan dat er een bedreiging is gedetecteerd. het betreft dus een trojaans paard en dan wel deze: Trojaans paard Backdoor.Generic_r.J. ![]() AVG gaf eerder deze ochtend ook al aan dat er een worm was ontdekt. Ik had maar op Herstellen geklikt dus ik zou de naam niet zo 123 weten. ik heb nog niks geprobeerd om weg te halen. ik dacht dat ik er beter aan zou doen om het eerst hier te melden en dan kijken wat jullie mij aanraden te doen. wel had ik gister al een full pc scan gedaan omdat ik gister ook al een melding kreeg. toen vond AVG 3 bedreigingen en heb toen op herstellen geklikt maar dat heeft dus niks geholpen aangezien ik nu weer meldingen krijg. gister bij die full pc scan kreeg ik ook te zien dat ik 1 worm had 1 trojaans paard en nog 1 ding. van dat laatste ding zal ik later denk ik nog wel een melding krijgen. alvast bedankt. |
|||
|
29-05-2009, 11:49
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Trojaans paard Backdoor.Generic_r.J.
niemand?
|
|||
|
29-05-2009, 16:32
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Hoi erriezeeka,
Schakel even je systeemherstel uit : Klik start -> Alle programma's -> Bureau accessoires -> Systeemwerkset -> Systeemherstel Klik op 'Instellingen van systeemherstel' Dan kan je aanvinken : 'Systeemherstel uitschakelen' (als je meersdere harde schijven hebt staat er nog 'op alle stations' bij) Klik op OK herstart de pc en schakel het daarna terug in Kijk of je nog de melding krijgt |
|||
|
31-05-2009, 13:19
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
ik zal het eens proberen.
|
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

![[Afbeelding: 2d2j19l.jpg]](http://i40.tinypic.com/2d2j19l.jpg)