Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe antivirus
18-05-2009, 18:30
Bericht: #1
Nieuwe antivirus
Binnen 2 weken is mijn Norton 360 antivirus verlopen en ik ben dringend op zoek naar een nieuwe. Ik heb al een beetje gezocht en heb nu twee virusscanners op het oog, de eerste is Kaspersky en de tweede is de virusscanner speciaal voor gamers gemaakt van Norton. Momenteel game ik nog op deze pc, omdat ik nog moet sparen voor alle onderdelen van mijn nieuwe pc (ik zal hem zelf in elkaar steken) en die nieuwe pc word mijn gamepc. Is het dan niet beter dat ik eerst Kaspersky koop voor de pc en dat ik, als ik mijn nieuwe pc in elkaar heb gestoken en werkend heb gekregen, dan die speciale virusscanner ga kopen ? Want meestal kun je maar 1x een virusscanner installeren.

Bij voorbaat dank,
Seva.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-05-2009, 20:34
Bericht: #2
RE: Nieuwe antivirus
Waarom gebruik je niet in de overgangsperiode een van de gratis scanners? Deze zijn door de regel net zo goed. Ikzelf maak al jaren gebruik van een gratis scanner. Wanneer die niet bevalt, kun je altijd nog overstappen naar een ander. Voor enkele scanners kun je hier even kijken.

En inderdaad is het verstandig om maar 1 scanner tegelijk te installeren. Wanneer je overstapt naar een ander, moet je eerst de ene scanner helemaal verwijderen en daarna pas de ander installeren. Wanneer je dit doet en wilt weten hoe je dat het beste kunt doen, moet je hier maar even advies vragen.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-06-2009, 23:39 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-06-2009 om 23:40 door Uplink.)
Bericht: #3
Ik kan je zoiezo aanraden om Avira AntiVir te downloaden.

http://www.free-av.com/en/download/index.html

Zelf heb ik over de jaren echt alle security programma's getest en gehad. Maar Avira Antivir blijft mijn favoriete

Prevent your pc from being infected, Always be Secure
(Avira Anti Virus Free User)
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
15-12-2009, 21:20
Bericht: #4
(18-05-2009 18:30)Seva schreef:  Binnen 2 weken is mijn Norton 360 antivirus verlopen en ik ben dringend op zoek naar een nieuwe. Ik heb al een beetje gezocht en heb nu twee virusscanners op het oog, de eerste is Kaspersky en de tweede is de virusscanner speciaal voor gamers gemaakt van Norton. Momenteel game ik nog op deze pc, omdat ik nog moet sparen voor alle onderdelen van mijn nieuwe pc (ik zal hem zelf in elkaar steken) en die nieuwe pc word mijn gamepc. Is het dan niet beter dat ik eerst Kaspersky koop voor de pc en dat ik, als ik mijn nieuwe pc in elkaar heb gestoken en werkend heb gekregen, dan die speciale virusscanner ga kopen ? Want meestal kun je maar 1x een virusscanner installeren.

Bij voorbaat dank,
Seva.

@Seva : Kaspersky Internet Security 2010 is een hélé goede internet security.

Groetjes,

Pcfreakske2000
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)