|
schermgrote
|
|
04-04-2009, 15:59
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Wanneer ik in Internet Explorer 8 een website open krijg ik steeds een kleine weergave die ik dan manueel moet zetten tot de volledige schermgrote , met een andere browser bv Firefox heb ik dit probleem niet ,hoe kan ik dit verhelpen ?
Alvast bedankt voor eventuele tips marcelleke |
|||
|
04-04-2009, 18:33
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: schermgrote
Bedoel je dat je steeds op maximaliseren moet drukken? Of bedoel je die zoomniveau?
|
|||
|
05-04-2009, 07:02
Bericht: #3
|
|||
|
|||
| RE: schermgrote | |||
|
06-04-2009, 11:12
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-04-2009 om 11:13 door Herder.)
Bericht: #4
|
|||
|
|||
| RE: schermgrote | |||
|
06-04-2009, 13:15
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
vraag 7 Het 2de venster in Internet explorer opnieuw in groot formaat
Klik een hyperlink op een webpagina met de rechtermuisknop aan. Kies "openen in nieuw venster" in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en SLUIT het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken, want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. (DAT is de truc). Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken (belangrijk!). In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. Ook een tweede venster in Outlook Express moet op die wijze handmatig worden 'geresized'. Wil het niet lukken doe je dit: Ga naar de sleutel HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main en wis de waarde Window_Placement in het RECHTERvenster. Start even opnieuw op, en begin nog eens van voren af aan. Om in het vervolgen een backup te hebben, neem je een export van de volgende registersleutel start->uitvoeren->typ regedit-> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main Vanaf nu hoef je slechts te dubbelklikken op de .reg file om het probleem op te lossen. |
|||
|
06-04-2009, 21:28
Bericht: #6
|
|||
|
|||
(06-04-2009 13:15)pluimpje1 schreef: vraag 7 Het 2de venster in Internet explorer opnieuw in groot formaatPfff,zeg ik als leek begrijp er niets van wat daar nu boven vermelde zegt... |
|||
|
07-04-2009, 17:16
Bericht: #7
|
|||
|
|||
(06-04-2009 21:28)Herder schreef: Pfff,zeg ik als leek begrijp er niets van wat daar nu boven vermelde zegt...En daarom kun je altijd bij ons terecht voor een uitleg die te begrijpen is of voor extra uitleg Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
07-04-2009, 17:32
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-04-2009 om 17:35 door Herder.)
Bericht: #8
|
|||
|
|||
(07-04-2009 17:16)captain kirk schreef:ja dat zeg ik nu,ik begrijp er niets van wat @pluimpje1 nu schreef(06-04-2009 21:28)Herder schreef: Pfff,zeg ik als leek begrijp er niets van wat daar nu boven vermelde zegt...En daarom kun je altijd bij ons terecht voor een uitleg die te begrijpen is of voor extra uitleg Dus met andere woorden ik weet nu nog niets.... |
|||
|
09-04-2009, 21:06
Bericht: #9
|
|||
|
|||
|
Misschien is het handiger als Marcelleke zelf uitleg geeft hoe het probleem verholpen is....
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
11-04-2009, 11:55
Bericht: #10
|
|||
|
|||
(06-04-2009 11:12)Herder schreef:(05-04-2009 07:02)marcelleke schreef: Het probleem is ondertussen opgelost , toch bedankt voor de reactie .Misschien kun je zeggen hoe dat je het op gelosten hebt Ik heb dat voorgelegd aan Microsoft en toeval of niet , enkele uren later was het probleem van de baan . |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)