Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Acer Aspire 7220 WLAN kaart probleem.
10-03-2009, 21:17 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-03-2009 om 21:37 door PrePay.)
Bericht: #1
Acer Aspire 7220 WLAN kaart probleem.
Beste,

ik heb een tijdje een laptop van ongeveer 0,5 Meter hoogte laten vallen toen ik hem in een tas wou doen.
maar telkens als ik nu op internet ga is het heel even internet voor ongeveer 15 min of 10 min en dan heb ik geen internet meer. en als ik hem dan opnieuw opstart doet hij het weer.
ik heb geprobeerd drivers opnieuw te installeren maar dat werkte ook niet. weet iemand misschien wat er aan de hand kan zijn en wat ik er aan kan doen?

Greetzzz, PrePay

PrePay, Who Else?

WMisiedjan.net
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-03-2009, 19:01
Bericht: #2
RE: Acer Aspire 7220 WLAN kaart probleem.
Misschien moet je eens een ander kanaal kiezen.
Dit kan je wijzigen in de instellingen van je router.

Reageren op dit bericht
11-03-2009, 21:16
Bericht: #3
daar licht het niet aan... want alle anderen laptops in huis doen het wel op internet dus...

PrePay, Who Else?

WMisiedjan.net
Reageren op dit bericht
11-03-2009, 21:59
Bericht: #4
In princiepe zou een laptop een stootje moeten kunnen hebben. Je zegt dat je de eerste 10 tot 15 minuten wel verbinding hebt en daarna niet. Na een herstart hetzelfde resultaat. Begint de laptop vlak voordat je verbinding uit valt uit zichzelf te werken (harde schijf draait, geheugengebruik loopt op, etc) Het zou kunnen dat na 10 - 15 minuten een proces op de achtergrond start wat de uitval veroorzaakt.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-03-2009, 21:21
Bericht: #5
Omdat ik heb begrepen dat je Wifi van de laptop inmiddels weer goed werkt, sluit ik dit topic. Wanneer het probleem terug komt, stuur mij dan een even een PM.

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
01-08-2009, 20:30
Bericht: #6
Op verzoek van de TS weer heropend.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
05-08-2009, 23:01
Bericht: #7
Je kan de drivers toch downloaden op de website van acer niet?
Reageren op dit bericht
06-08-2009, 21:59
Bericht: #8
(05-08-2009 23:01)Nicholas schreef:  Je kan de drivers toch downloaden op de website van acer niet?
Ja hoor, op de website van Acer zijn alle drivers voor de diverse modellen te downloaden. Even op zoek gaan naar jouw model en dan de juiste drivers binnen halen.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
08-08-2009, 18:18 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-08-2009 om 18:20 door Nicholas.)
Bericht: #9
Icon_mrgreen RE: Acer Aspire 7220 WLAN kaart probleem.
Hier zou je normaal je driver kunnen vinden voor jou laptop (Ik heb ook al Aspire 7220 aangeduid om het jou makelijker te maken!).
Op de eerste rij klik je het pijltje naar beneden en kies één van drie " WLAN " drivers. Check wel even welke bij jou laptop past.
Op de vierde rij kan je ook nog een driver aanduiden die mogenlijk bij jou laptop past.
Maar dat zal je helaas zelf moeten uitzoeken (ik weet namelijk je soort WLAN kaart niet dus kan ik je verder niet helpen).

Succes!,
Nicholas Icon_smile
Reageren op dit bericht
08-08-2009, 18:37 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-08-2009 om 18:37 door PrePay.)
Bericht: #10
Bedankt voor jullie hulp,

Het ligt zoiezo niet aan de drivers.

maar op een een of anderen vagen reden doet hij het nu weer. ik ben benieuwd hoelang hij het gaat doen.

Zelf denk ik dat het komt door het schuden dat hij het weer doet. want ik nam hem gister mee in een laptop rugtas van Port Designs. maar ik reed over nog wel hobbelige wegen.

maarja.. hij doet het nu...

Groeten, prepay

PrePay, Who Else?

WMisiedjan.net
Reageren op dit bericht
09-08-2009, 13:50
Bericht: #11
Beste Prepay,

Jouw kennende was ik er al vanuit gegaan dat je alle drivers en settings gecontroleerd had Icon_wink.
Het lijkt erop dat je vermoeden juist is. Wanneer de uitval iedere keer rond dezelfde tijd is zoals je eerder beschreef, zou je te maken kunnen hebben met een losgeraakt contactpunt op de printplaat waarbij door warmte en dus uitzetting het contact niet goed meer functioneert. Dus bij de volgende uitval weer gewoon een stukje gaan fietsen of je laptop de koelkast in (lol).
Indien het echt zo is en een reparatie je te duur lijkt, kun je altijd nog het hardwarestukje uitschakelen en overstappen op een WIFI-kaart (insteek of USB). Zelf de print gaan repareren is onbegonnen werk.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
22-10-2009, 15:51
Bericht: #12
En al enig nieuws op dit WIFI-front?

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)