Discussie is gesloten 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bureaublad
07-02-2009, 17:59
Bericht: #1
Bureaublad
Hallo allemaal.
Ik wil graag de map vinden waar al je bestanden van je bureaublad worden opgeslagen. Op de een of andere manier staat momenteel mijn hele foto en avatar bestanden daarin. Maar ik kan ze niet verwijderen onder eigenschappen voor beeldscherm. Ik bedoel dus dat deel waar je je bureaublad en schermbeveilliging kan kiezen en of instellen.
Weet iemand waar of die bestanden opgeslagen worden.
BVD..
Pred..

Computers zijn er voor ons gemak ??

Frustraties komen er met gemak bij !!

W-7 en Vista..
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
07-02-2009, 19:07 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-02-2009 om 19:07 door HDMI.)
Bericht: #2
RE: Bureaublad
Deze Computer > C schijf > Document and Settings > Jouw account > Bureaublad ?
07-02-2009, 19:12
Bericht: #3
Nee ik bedoel het deel als je gaat naar start >> configuratiescherm >> beeldscherm. Daar heb je het tab bureaublad en die daar instaan daar wil ik een deel uit verwijderen.
Pred...

W-7 en Vista..
07-02-2009, 19:14 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-02-2009 om 19:15 door HDMI.)
Bericht: #4
De achtergronden? Ergens in de windows map, staat er een map met de naam Wallpaper?
07-02-2009, 22:01
Bericht: #5
Dat is hem bijna er staat onder windows een map web met daarin een map met wallpaper, maar daar staan de afbeeldingen van de schermbeveiliging in.
Maar ik zoek de map waar die van het bureaublad in staan, die kan ik nog steeds niet vinden.
Iemand een idee waar die map staat ?
Pred...

W-7 en Vista..
08-02-2009, 03:37
Bericht: #6
Citaat:Dat is hem bijna er staat onder windows een map web met daarin een map met wallpaper, maar daar staan de afbeeldingen van de schermbeveiliging in
Ik vind het vreemd dat je daar je "afbeeldingen van de schermbeveiliging" in ziet, want standaard staan de wallpapers in XP onder C:\Windows\web\wallpaper en niet de schermbeveiliging (die een .scr extensie moeten hebben).
Maar als het "eigen" walpapers zijn die daar in staan, dan moet je eens kijken onder Alle Programma's > Mijn afbeeldingen.

Microsoft MVP - Consumer Security [Afbeelding: mvp.gif]
Director of Research @ Malwarebytes [Afbeelding: mbammini.png]
AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
08-02-2009, 07:47
Bericht: #7
Hoi Miekiemoes ik heb er een plaatje bij gemaakt, mss dat het dan wat duidelijker is want ik kan het nog steeds niet vinden. Alles wat je ziet komt eigenlijk uit mijn foto's map .

[Afbeelding: naamloosaz7.jpg]
MVG..
Pred...

W-7 en Vista..
08-02-2009, 11:17
Bericht: #8
Klik eens op Bladeren, en kijk naar de map die dan word weergegeven, misschien is het die map
08-02-2009, 11:36 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-02-2009 om 11:39 door miekiemoes.)
Bericht: #9
Citaat:Alles wat je ziet komt eigenlijk uit mijn foto's map
Je geeft dus zelf al het antwoord op de vraag.
De enige manier om die in die lijst te verwijderen is die foto's op je schrijf te verwijderen.
Wat je wel ook kan doen is om die foto's een andere plaats te geven dan onder de "mijn afbeeldingen" (sub) map.

Microsoft MVP - Consumer Security [Afbeelding: mvp.gif]
Director of Research @ Malwarebytes [Afbeelding: mbammini.png]
AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
08-02-2009, 23:54
Bericht: #10
Ok, dank je wel Miekiemoes, ga ik dat doen.
Pred...

W-7 en Vista..
13-05-2009, 10:20
Bericht: #11
Aangezien je probleem is opgelost sluit ik het topic. Indien je het weer open wilt hebben, stuur dan even een PM.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Discussie is gesloten 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)