|
hallo
|
|
18-01-2009, 11:23
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
hallo
Ik ben nieuw hier, en ik heb enkele vraagjes. Ken niet veel van computers, maar probeer altijd oplossingen te zoeken. Ik heb vorig jaar eens opstartproblemen gehad (blauw scherm) en deze opgelost door alles terug opnieuw te installeren. Nu krijg ik opnieuw blauw scherm. Ik heb reeds een combofix gedaan, kan ik deze posten en waar? Dank u.
|
|||
|
18-01-2009, 12:25
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: hallo
Post het maar in de forum Plaats hier je HijackThislog
|
|||
|
18-01-2009, 12:57
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-01-2009 om 12:58 door Marckie.)
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Niet alle problemen zijn malware gerelateerd en het heeft geen zin om onmiddellijk door te verwijzen naar de hijackthissectie.
In eerste instantie moet je proberen de oorzaak te achterhalen. Blijkt dat deze malware gerelateerd is of kan zijn, dan kan je doorverwijzen naar de hijackthissectie. Microsoft MVP - Consumer Security
Sometimes you can't make it on your own Spyware, malware - Hoe kom ik er vanaf? |
|||
|
18-01-2009, 13:08
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Dat weet ik, maar ik zei gewoon post het maar in de hijackthislog forum, omdat hij een combofixlog wil plaatsen
|
|||
|
18-01-2009, 13:20
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Wij adviseren altijd om ComboFix niet op eigen iniatief te gebruiken.
Niet alle problemen zijn malware gerelateerd. Eerst zoeken naar andere mogelijke oorzaken. Blauwe schermen kunnen veel oorzaken hebben. Microsoft MVP - Consumer Security
Sometimes you can't make it on your own Spyware, malware - Hoe kom ik er vanaf? |
|||
|
18-01-2009, 13:24
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Post de volledige correcte inhoud van het blauwe scherm dat je krijgt. Met die info kan verder gezocht worden.
Microsoft MVP - Consumer Security
|||
|
18-01-2009, 14:16
Bericht: #7
|
|||
|
|||
|
stop c000021a {onherstelbare systeemfout} systeemproces session manager initialization is onverwacht afgebroken met de staus 0 x c000026c (0x00000000 0x00000000) Het systeem is afgesloten.
Dit is mijn laaste stopfout. Vorige keren stond erop IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL of iets met Ntfs.sys adress. |
|||
|
18-01-2009, 14:27
Bericht: #8
|
|||
|
|||
|
Is je windows volledige geupdate?
Wanneer zijn de problemen ontstaan? Bepaalde soft- of hardware geïnstalleerd? Zijn de meldingen telkens anders? Microsoft MVP - Consumer Security
|||
|
18-01-2009, 14:40
Bericht: #9
|
|||
|
|||
|
windows is volledig geupdate. ja de meldingen zijn telkens anders. Op een reactie van een fout zei microsoft dat ik eens mijn antivirus moest nakijken. Ik heb dan norton erafgegooid omdat er misschien iets met de updates was of dat er twee antivirusprogrammas opstonden, maar alles was ok. Het zijn altijd dezelfde drie meldingen die terugkomen denk ik, en dit was er een van. Maar een jaar geleden ook al problemen gehad met stopfouten.
|
|||
|
18-01-2009, 14:46
Bericht: #10
|
|||
|
|||
|
Jouw problemen worden niet veroorzaakt door malware.
Wat de juiste oorzaak is, is moeilijk te zeggen. Ik heb even wat gezocht op het web en echte oplossingen kan ik voor de melding die je gepost hebt niet vinden. Kan je de andere meldingen ook posten? Microsoft MVP - Consumer Security
|||
|
18-01-2009, 14:49
Bericht: #11
|
|||
|
|||
|
zal moeten wachten tot ze nog eens opduiken. Zal ze later posten, dank u alvast voor de hulp.
|
|||
|
13-05-2009, 12:57
Bericht: #12
|
|||
|
|||
|
Aangezien er al een tijd niet gereageerd is, sluit ik het topic. Indien je het weer open wilt hebben, stuur dan een van de moderators even een PM.
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)