|
Film branden op DVD in Vista
|
|
02-01-2009, 19:00
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-08-2010 om 09:32 door HDMI.)
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Film branden op DVD in Vista
In Windows Vista is er een programma dat Windows DVD Maker heet, met dat programma kunt u films branden op DVD. Om een film op DVD te branden met Windows DVD Maker gaat als volgt:
Open Windows DVD Maker. Klik op Items toevoegen. Navigeer naar de locatie waar u de filmbestand heeft, selecteer het filmbestand en druk op Toevoegen. Bij Titel van schijf: kunt u de schijf een naam geven. Bij Opties... kunt u wat instellingen aanpassen. Als de filmbestand is toegevoegd, de schijf een naam heeft, de instellingen goed zijn, klik dan op Volgende. U kunt dan een menu kiezen aan de rechterkant, en aan de linkerkant ziet u het voorbeeld, als de menu goed is, klik dan op Branden. Het brandproces is gestart, wanneer het branden voltooid is werpt de schijf zich automatisch uit en u kunt als u wilt op Een kopie van deze schijf maken om nog een keer te branden op een ander schijf. Extra opmerking © - HDMI
Dit handleiding is eigen werk. Gelieve bovenstaande handleiding van mij NIET zomaar over te nemen zonder mij dat te vragen. |
|||
|
03-01-2009, 17:43
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Film branden op DVD in Vista
Beste Senbonzakura,
Dank je voor je bijdrage in de tutorials. Ik weet alleen niet of past deze past in de lijn van de tutorials die we zoeken. Lees hier waar de tutorials die we zoeken onder andere aan moeten voldoen. Ik zou de tutorial wel achter de hand houden. Wanneer iemand met deze vraag komt, kun jij deze beantwoorden. Mbt tot deze tutorial wachten we even de poll en het oordeel van het BM-team af of we hem zullen plaatsen. Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)