Discussie is gesloten 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AVGfree geeft bericht onder outlook-mails
02-01-2009, 11:42
Bericht: #1
Hallo, ik heb AVGfree virusscanner en die bevalt me heel goed. Maar als ik vanuit outlook een mail stuur dan komt onder de mail een berichtje met:

No virus found in this incoming message.
Checked by AVG - http://www.avg.com
Version: 8.0.175 / Virus Database: 270.9.1/1781 - Release Date: 11-11-2008 8:59

Heeft iemand er enig idee van hoe dit bericht weggelaten kan worden?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
03-01-2009, 13:23
Bericht: #2
RE: AVGfree geeft bericht onder outlook-mails
Tools > Advanced settings > tabblad E-mail Scanner > Cetrify e-mail uitvinken. Als het goed is moet het dan werken. Icon_smile
10-01-2009, 11:20
Bericht: #3
Ja, dat heb ik nu veranderd. Alleen is er in tussentijd een ander probleem opgetreden in mijn outlook. (Weet niet of ik er meteen in dit onderwerp mee mag verdergaan...)

Het probleem is als volgt: Outlook heeft wel gewerkt, een tijdje geleden, maar nu werkt alleen nog het postvak-IN. De mails die naar mijn adres komen, worden dus wel binnen gehaald. Een mail versturen vanaf dezelfde server lukt echter niet. Dan komt de volgende foutmelding voor de pop-server:
fout (0x80042109) opgetreden: Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

Het probleem moet in de instellingen op mijn computer zitten, omdat het mailadres op een andere computer binnen hetzelfde netwerk wel werkt. Ik heb ook al gekeken naar de DNS-instellingen, maar dat heb ik al uitgesloten door verschillende smtp-servers te proberen.

Sorry voor 't lange verhaal, maar ik denk dat het probleem zo 't duidelijkst is omschreven.
10-01-2009, 21:05
Bericht: #4
RE: AVGfree geeft bericht onder outlook-mails
Het is beter om van dit laatste probleem even een nieuw topic te starten. Om deze reden stuit ik dit onderwerp hier af en verzoek je om dus om dit probleem als nieuw onderwerp aan te melden. Alvast bedankt voor de medewerking. Heb je hierover nog vragen dan kun je mij altijd een PM sturen.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Discussie is gesloten 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)