Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ie 7 doet raar
27-12-2008, 14:41 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-12-2008 om 00:36 door miekiemoes.)
Bericht: #1
ie 7 doet raar
hallo,

pc en internet werkt prima alleen sinds gisteravond is er iets met IE 7 aan de hand als ik op hyves wil krijg ik waar normaal hyves moet staan zoon rood kruisje ik dacht ooh even flash en java opnieuw installeren ook gedaan herstarten werkte nog niet daarom voor de zekerheid een log
firefox werkt wel alles goed.
het is niet alleen hyves zijn meer sites zoals ook deze zie ik newbie staan daaronder staat zoon kruis lijkt probleem te zijn met PNG bestanden.

hartelijk dank voor u hulp en tijd

<<<< log verwijderd aangezien dit niks met malware te maken heeft >>>>
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-12-2008, 00:38
Bericht: #2
RE: ie 7 doet raar
Deze discussie werd verplaatst aangezien het probleem niks met malware te maken heeft. Niet ieder computer probleem is een gevolg van malware
Gelieve in het HijackThisgedeelte van het forum enkel maar logs te plaatsen indien het een malware gerelateerd probleem is, want het is niet de bedoeling dat iedereen daar een log komt plaatsen ongeacht wat het probleem is.

Citaat:het is niet alleen hyves zijn meer sites zoals ook deze zie ik newbie staan daaronder staat zoon kruis lijkt probleem te zijn met PNG bestanden.
Lees alvast hier even: http://support.bluemedicine.be/mybb/thre...hlight=PNG

Microsoft MVP - Consumer Security [Afbeelding: mvp.gif]
Director of Research @ Malwarebytes [Afbeelding: mbammini.png]
AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-12-2008, 11:20 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-12-2008 om 12:01 door ferrarifreak.)
Bericht: #3
hallo,

heb alles geprobeerd wat op die pagina staat maar heeft geen nut gehad ik zie ze nog steeds niet.
kwam zelf ook op het internet iets tegen http://www.winhelponline.com/articles/20...lorer.html

heb ik geprobeerd maar vista gaf fout dat processen in gebruik waren.

11:00

ondertussen alweer druk aan het zoeken geweest en weet waardoor het komt heb gister quicktime opnieuw geinstalleerd wat ik had nog een oudere dus dacht verwijderen bij programma's gewoon dan de nieuwe installeeren toen begon eigelijk het probleem.
hoop dat iemand mij uit de brand helpt.
Reageren op dit bericht
28-12-2008, 13:38
Bericht: #4
Even testen of je Security bepaalde applicaties niet blokkeert.
Anderzijds kan je Firefox gebruiken in plaats.

AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

Reageren op dit bericht
28-12-2008, 13:41
Bericht: #5
hallo,

heb ik geprobeerd maar zal toch niet zo moeten zijn dat daarom maar firefox moet gebruiken?
vindt namelijk IE zelf beter werken.
vondt ik veel sites mensen die register wijzigingen gingen doen maar weet niet wat daar van goed is ken register wel maar ga niet zomaar van alles veranderen of verwijderen.

hoop dat er toch echt een oplossing is.
Reageren op dit bericht
28-12-2008, 13:43
Bericht: #6
las net dit nog ergens werkt dat misschien

Removing Quicktime from loading PNG in Internet Explorer
1: Open up Regedit
2: Navigate to HKEY_CLASSES_ROOT\Mime\Database\Content Type\image/png
3: remove CLSID value completely - not just set it to empty
4: Navigate to HKEY_CLASSES_ROOT\Mime\Database\Content Type\image/x-png
5: Repeat step 3.

Restart all Instances of IE.
Reageren op dit bericht
28-12-2008, 13:54
Bericht: #7
Nee, het komt erop neer dat men hun browser zodanig secure wil maken, gaan prutsen met allerlei beveiligingsinstellingen of laten dit doen door hun Security software met als gevolg dat hun browser bijna onbruikbaar wordt. In jouw geval worden png bestanden geblokkeerd. Komt vaker voor wanneer de browser instellingen te secure zijn ingesteld.. hetzelfde zoals bij gf bestanden voorkomt.
Dus, eerst uittesten in Windows veilige mode of alles terug OK werkt. Indien wel, dan is het 3rd party beveiligingssoftware die de oorzaak is. Indien geen verschil in veilige mode, dan komt het omdat dde standaard instellingen van IE gewijzigd zijn. Om IE op de standaardinstellingen te zetten, zie hier: http://support.microsoft.com/kb/923737

Maar verder, zoals ik al heb aangegeven in die andere thread, leeg eerst en vooral je cache, zorg ervoor dat alle updates geïnstalleerd zijn en indien je denkt dat quicktime de oorzaak is, deïnstalleer quicktime opnieuw en herstel de standaard PNG associatie.. want et kan idd ook de oorzaak zijn van je probleem indien Quicktime de PNG associatie corrupt heeft gemaakt.
Daarom, eerst deïnstalleren van quicktime, herstarten van PC om te zien of dit de associatie heeft gefixt. Indien niet, dan onderstaande fix uitvoeren:

http://www.winhelponline.com/articles/20...lorer.html

Reageren op dit bericht
28-12-2008, 14:15
Bericht: #8
hallo,

alles is verwijderd van quicktime heb herstart gedaan geen resulltaat.
die fix heb ik geprobeerd krijg weer dat processen in gebruik zijn.

cache en updates zijn uitgevoerd ook die laatste update met die grote lek
Reageren op dit bericht
01-01-2009, 23:46
Bericht: #9
hoop dat iemand misschien nog suggesties heeft.
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)