Discussie is gesloten 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Website ranking bij google
14-12-2008, 11:52
Bericht: #1
Website ranking bij google
Beste,
Zit met volgend probleempje, nml, heb onlangs een site gemaakt voor iemand, en voor deze te proberen op de server van mijn provider geplaatst.
Ondertussen is de site verplaatst naar de provider van deze persoon.
Wat blijkt nu als ik via google trefwoorden ingeef krijg ik een goede ranking maar google verwijst naar mijn provider.
Natuurlijk kan hij daar niets meer vinden want is daar weggehaald.
Kan ik hier iets aan verhelpen?, of hebt u soms raad.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
14-12-2008, 14:45
Bericht: #2
RE: Website ranking bij google
Ik heb momenteel niet heel veel tijd maar nog wel even dit en deze voor je gevonden. Misschien kun je er iets mee?

Wanneer ik wat meer weet, of iemands anders, dan hoor je het hier.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
14-12-2008, 19:44
Bericht: #3
Dag,
Bedankt voor de reactie, lijkt mij toch een ganse boterham.
Patrick.
14-12-2008, 21:05
Bericht: #4
(14-12-2008 19:44)Donna schreef:  Bedankt voor de reactie, lijkt mij toch een ganse boterham.

Dat zullen ze, denk ik, ook niet voor niets hebben gedaan. Maar nogmaals, zodra ik mijn handen wat meer vrij heb, zoek ik even verder. Mocht je zlef eerder een oplossing hebben of dat het via de door mij gegeven linken is gelukt, laat het hier dan even weten. Succes!

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
19-12-2008, 16:41
Bericht: #5
Je kan op de homepagina van de hosting van je provider dit neerzetten. ( Als je hosting php ondersteund ):

<?php
header("Location: http://site.nl/");
?>
Of kijk hier eens:

PrePay, Who Else?

WMisiedjan.net
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
19-12-2008, 19:30
Bericht: #6
Dag,
Uit deze reactie kan ik echt niets maken, begrijp het totaal niet.
De homepage van de hosting van de provider, wat betekend dit?
Is het mogelijk een beetje meer uitleg aub, ben een leek hoor in website bouwen.
Toch bedankt hoor.
Patrick.
19-12-2008, 20:05
Bericht: #7
Dag,
Heb zonet een google-account aangemaakt en de betreffende site op de lijst geplaatst om te verwijderen.
Dit gaat toch makkelijker of ik dacht en via de pagina : Aanvraagprogramma voor verwijderen van webpagina's.
De vewijdering was wel nog in behandeling, zal dit persoonlijk opvolgen en iets laten weten als dit is gelukt.
Bedankt voor alle reacties.
Patrick.
19-12-2008, 22:24
Bericht: #8
Kijk, zo leren we ook nog eens wat bij. Als het gelukt is laat het dan even weten. Dan weet ik ook wat ik bij een volgende met dergelijke vraag kan adviseren. Icon_smile

Follow me on Twitter
19-12-2008, 22:41
Bericht: #9
ik bedoelde daar mee:
plaats het in je index.php. en in de link stond uitleg over hoe je je pagina kunt verwijderen uit google.

Die code is:
die verbind je meteen door naar de website: http://site.nl/

Sorry voor het onduidelijke uitleg.

PrePay, Who Else?

WMisiedjan.net
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
10-01-2009, 21:49
Bericht: #10
Aangezien er al een tijd niet gereageerd is, ga ik er vanuit dat je probleem is opgelost en sluit ik het topic. Indien je het weer open wilt hebben, stuur mij dan even een PM.

Follow me on Twitter
Discussie is gesloten 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)