| Peiling: Comodo firewall of Vista firewall? Deze peiling is gesloten. |
|||
| Comodo firewall | ![]() ![]() |
3 | 60.00% |
| Vista firewall | ![]() ![]() |
2 | 40.00% |
| Totaal aantal stemmen: | 5 | 100% | |
| * U hebt op deze optie gestemd. | [Resultaten weergeven] |
|
Comodo firewall of Vista firewall?
|
|
03-12-2008, 15:16
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-12-2008 om 15:18 door HDMI.)
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
De Comodo firewall bied meer bescherming dan de Vista firewall, maar de Vista firewall bied al voldoende bescherming toch? Welke zou jij nemen als je moest kiezen tussen de Comodo firewall of de Vista firewall?
|
|||
|
03-12-2008, 21:54
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Comodo firewall of Vista firewall?
Ik hou het bij de Firewall van Vista. Bij normaal surfgedrag is deze voor mij voldoende. Inderdaad kun je niet zoveel naar eigen hand zetten zoals je bij sommige andere dat weer wel kan. Aan de andere kant zit ik niet altijd te wachten op een programma waar je eerst van alles aan moet afstellen.
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
04-12-2008, 17:23
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Er is ook Comodo Internet Security, daar zit een firewall bij en een anti-virus bij, als je alleen de firewall wilt, moet je het dan downloaden van een downloadsite, want op de site van Comodo staat die er volgens mij niet apart, of kan je gewoon kiezen dat je alleen de firewall wilt installeren bij de installatie van Comodo Internet Security?
|
|||
|
04-12-2008, 17:41
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-12-2008 om 18:02 door Ton52.)
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Ik weet niet of je die keuze hebt, maar je kunt de firewall ook hier downloaden. (Engels versie 3.0)
Nederlandse versie 2.4: http://www.gratissoftwaresite.nl/comodo.html |
|||
|
10-12-2008, 17:51
Bericht: #5
|
|||
|
|||
| RE: Comodo firewall of Vista firewall? | |||
|
10-12-2008, 17:57
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Mooi.
|
|||
|
25-12-2008, 22:20
Bericht: #7
|
|||
|
|||
|
ik heb beide geprobeerd en Vista Firewall valt je minder lastig dan Comodo.Steeds die popups deny of accept,om gek van te worden. Nu gebruik ik Vista Firewall Control en als antivirus DriveSentry. Deze laatste is een prachtig en gratis programma. Google eens met DriveSentry en download het gratis pakket. Het heeft alle voordelen van de pro versie, alleen moeten de nieuw ontdekte virussen en trojans handmatig gesyncroniseerd worden. Dit gaat echter heel vlotjes.Vista Firewall Control is een 'open' of 'dicht' programmaatje dat excellent werkt. Voor je iets download van het internet zet je dat op 'enable all' en ok. Werkt perfect. Na het downloaden of het installeren van programma's zet je het terug op 'Normal' en voilĂ , je bent beschermt.
|
|||
|
05-01-2009, 21:51
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-01-2009 om 21:52 door max-o-l.)
Bericht: #8
|
|||
|
|||
|
als je alle producten van comodo wilt weten(er zitten er een paat hele goeie bij)
kijk gewoon op hun site www comodo com (ik plaats geen links naar buiten deze site, spaties is gewoon een punt) |
|||
|
05-01-2009, 21:54
Bericht: #9
|
|||
|
|||
|
Dank voor je bijdrage en de extra informatie. Verder zal ik dit topic sluiten om te voorkomen dat mensen hier hun vraag gaan stellen over de werking of eventuele problemen en/of onduidelijkheden over dit product. De bedoeling is dat men daar zelf een eigen topic over start. Heb je nog een vraag of een reactie dan kun je mij een PM sturen.
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)