|
welk is de beste freeware schild tegen spyware ?
|
|
03-11-2008, 22:37
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Ik vroeg mij af welke dat de beste freeware schild is tegen spyware ?
Ik draai momenteel Comodo BOClean, maar ik vroeg mij af of er alternatieven ( freeware, uiteraard ) bestaan ? Ik heb al gehoord van PC Tools TreatFire, WinPatrol ( freeware versie ) en dergelijke, maar ik vroeg mij af welke dat de beste is. Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Pcfreakske2000 |
|||
|
03-11-2008, 22:53
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: welk is de beste freeware schild tegen spyware ?
Dat wat tussen het toetsenbord en de stoel zit......de gebruiker dus!!
|
|||
|
03-11-2008, 23:01
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Helemaal met Ton52 eens. Normaal gebruik en surfgedrag is de beste filter die er is.
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
04-11-2008, 15:14
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Pcfreakske2000,
Je werkt blijkbaar volgens het economische principe - tegen de laagstmogelijke kosten. Een verfijndere variant is de bepaling van het hoogste rendement tegen de relatief laagste kosten. Zelf heb ik na een waardevol advies de keuze kunnen maken voor een betaalde versie, die beweert nog meer bescherming te bieden. Voor een beetje gemoedsrust zijn de kosten hiervoor betrekkelijk gering. Het is ook geen vrijbrief om maar raak te kunnen surfen. Met de reactie van anderen hierop kun je je keus misschien iets beter bepalen. Zelf heb ik hier echt geen kaas van gegeten. Wel weet ik dat er op deze site uitgebreid wordt geadviseerd over het ruime aanbod op dit gebied. Om van de goeien de allerbeste te vermelden is ne eenmaal een uitgesloten optie. Philip |
|||
|
08-11-2008, 11:17
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
@pcfreakske
hetgeen ik weet is dat je altijd een (paar) extra anti spyware prog's mag hebben op de pc zelf gebruik ik super anti spyware om wekelijks is extra te scannen samen met spybot s&d en malwarebytes. add heb ik ook threatfire draaien omdat dit de enige av scanner is die ik ken die mag werken met uw normale av ook heb ik site advisor van ... om uw keuze wat makkelijker te maken voor een alt. klik hier(mischien niet echt makkelijker maar keuze genoeg) |
|||
|
18-12-2008, 21:28
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Aangezien er al een tijd niet gereageerd is, ga ik er vanuit dat de vraag beantwoord is en sluit ik het topic. Indien je het weer open wilt hebben, stuur mij dan even een PM.
Greetings, Captain Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Follow me on Twitter |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)