Discussie is gesloten 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Adobe reader flashplayer9.0
22-10-2008, 20:58
Bericht: #1
Adobe reader flashplayer9.0
Hallo,

Ik heb een vraag betreft de Adobe Reader flashplayer9.0: Als ik op internet ga en kom bij een bepaalde site waar Adobe Reader flashplayer9.0 benodigd is, dan kan ik dit wel downloaden en het word geïnstalleerd, zou je denken tenminste, na afloop van de installatie krijg je de melding dat de flashplayer met succes geïnstalleerd is geworden en onderin het schermpje zie je staan, dat je mogelijkerwijze je computer opnieuw op moet starten, oke dan, maar als ik dat gedaan heb, dan is die flashplayer9.0 niet geïnstalleerd.
Mijn vraag hierop luidt: Hoe kan dat, het ligt niet aan mijn beveiligingsinstellingen, want voordat het probleem optrad heb ik dit altijd kunnen doen en nog nooit problemen ermee gehad, sinds september dit jaar, heb ik dat dus wel, ik heb niks veranderd.
Nu heb ik dus de stille hoop dat er iemand tegen mij zegt, Santa Maria het is dit en dat.
Mag ik van jullie vernemen?

Mvrgr., Santa Maria

Santa María was het vlaggenschip en bevoorradingsschip van Christoffel Columbus, die in 1492 Amerika 'ontdekte'.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
23-10-2008, 10:16
Bericht: #2
RE: Adobe reader flashplayer9.0
Santa Maria,
Afhankelijk van andere opmerkingen hierover kan ik je misschien wat nadere informatie geven. Blijf er maar vanuit gaan dat er met je beveiliging niets mis is - het probleem zit in FlashPlayer9. De handigste oplossing voor dit moment schijnt te zijn:
Via uninstall flashplayer versie 9 te verwijderen en met install_flashplayer_8 zip even naar de vorige versie terug te gaan.
Het verloop zal ik volgen omdat er mogelijk iemand met een nog simpeler oplossing komt (die ik dan zelf ook kan gebruiken)
Philip
23-10-2008, 11:02
Bericht: #3
Hoi wolfenbuttel01,

Bedankt voor je informatie.
Ik kon het mij ook niet voorstellen dat er iets zou zijn met mijn beveiligingsinstellingen, hoewel ik er wel enigzins bang voor was.
Maar nu na het lezen van jouw belangrijke opmerking, ben ik gerust gesteld.
Ik ga dus jouw advies opvolgen, heb ik verdere vragen hierover, dan stel ik die.
Ik hoop dus dat de Moderator captain Kirk deze topic van mij openhoudt.

Mvrgr., Santa Maria

Santa María was het vlaggenschip en bevoorradingsschip van Christoffel Columbus, die in 1492 Amerika 'ontdekte'.
23-10-2008, 13:32
Bericht: #4
(23-10-2008 11:02)Santa Maria schreef:  Ik hoop dus dat de Moderator captain Kirk deze topic van mij openhoudt.

Dat zal ik zeker doen Icon_wink. Standaard wachten we ook een periode voordat we iets sluiten. En dan nog doen we dat pas als we zien dat er een bepaalde tijd geen activiteiten meer zijn binnen het forum of zien dat men zelf in het bericht al aangeeft dat het topic afgerond is. Je kunt dus nog een rustig hier doorgaan.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
23-10-2008, 14:06
Bericht: #5
(23-10-2008 13:32)captain kirk schreef:  
(23-10-2008 11:02)Santa Maria schreef:  Ik hoop dus dat de Moderator captain Kirk deze topic van mij openhoudt.

Dat zal ik zeker doen Icon_wink. Standaard wachten we ook een periode voordat we iets sluiten. En dan nog doen we dat pas als we zien dat er een bepaalde tijd geen activiteiten meer zijn binnen het forum of zien dat men zelf in het bericht al aangeeft dat het topic afgerond is. Je kunt dus nog een rustig hier doorgaan.

Oke, bedankt.
Wat het overige betreft: Heb ik begrip voor.

Mvrgr., Santa Maria

27-10-2008, 12:31
Bericht: #6
Wolfenbuttel01,

Ik heb het probleem gevonden betreft de flashplayer9.
Inderdaad het heeft niks met mijn beveiligingssysteem te maken.
Het probleem wat het veroorzaakt van downloaden en installeren en na installatie en opnieuw opstarten van systeem dat die Adobe Flashplayer9 niet werkt, word veroorzaakt door de flashplayer van mijn Nederlandse Internetprovider Tele2.
Het feit dat het zolang duurde alvorens ik reageerde komt omdat ik alles eerst wou analyseren, na mijn analysatie constateerde ik dit euvel.
Uiteraard had ik die Adobe Flashplayer9 na jouw heldere uitleg, verwijderd, ook heb ik flashplayer10 verwijderd, register opgeruimd, systeem opnieuw opgestart, na de reboot deed die flashplayer bij Lexa het ook niet, ik heb in mijn eigenschappen van explorer7 gekeken, submenu instellingen, sub-submenu objecten weergeven en daar zag ik staan, divxplayer beschadigd, flashplayer beschadigd, de beschadigde objecten verwijderd.
Systeem opnieuw opgestart, na de 2e reboot, explorer7 aangeklikt, naar de site van Tele2 gegaan, flashplayer van hun geïnstalleerd en hoppa, het werkt weer.
Resumerende: De flashplayer van Tele2.nl conflicteerd met Adobe Flashplayer9 en die van Lexa.nl
Alvorens ik zeker was van mijn bevindingen om dit hier te vermelden, wou ik over alles heel goed nadenken, alvorens ik iets zeg, moet ik er ook zeker van zijn, dat ik gelijk heb door te initaliseren en analyseren.
Ik weet het nu dus 100% zeker.
Probleem wat ik had is dus bijdeze opgelost, bedankt voor je wijze informatie.
Ik weet niet of jij nog aanvullende informatie voor mij hebt, zo ja dan hoor ik het graag, indien ontkennend, dan kan wat mij betreft deze topic gesloten worden.

Mvrgr., Santa Maria

28-10-2008, 10:57
Bericht: #7
Santa Maria,
Goed om te lezen dat je geholpen bent. Het zou praktischer geweest zijn als ik vanaf het eerste bericht wat meer gegevens vermeld had: Zelf ben ik n.l. gaan wroeten na een melding over FlashPlayer. Ik voel me maar een heel klein beetje schuldig omdat het toch ook wel aantrekkelijk is om zelf te spitten en je altijd wat meer aan de weet komt. Wat aanpak betreft heb je me in ieder geval toch nog een lesje geleerd.
De kwestie lijkt hiermee voldoende toegelicht.
Mvg
Philip
28-10-2008, 12:17
Bericht: #8
philip,

Voel jezelf niet schuldig, we zijn allemaal mensen met gebreken, dus ik ook, het is dus heel makkelijk om dingen over het hoofd te zien.
Lesje leren: Dit heeft niks met lesje leren te maken, we weten allemaal wel wat op computer en softwaregebied, maar hetgeen ik al aanhaalde, we zijn mensen en dus niet perfect.
Schuldig: Zoals ik ook al aanhaalde ben ik net zo schuldig, met de achterliggende gedachte van, had ik niet eerder op onderzoek uit kunnen gaan, jij gaf mij in jouw eerste bericht een geruststellende informatie en instruktie wat ik moest doen, door het opvolgen van jouw informatie en het andere wat ik in mijn bericht hiervoor zei, kwam ik er achter.
Dus resumerende: Je hebt mij uitstekend geholpen met dat probleem.
Ik zal dus voortaan alvorens ik hulp inroep met dergelijke software, dieper op onderzoek uitgaan.
Ik heb uiteraard wel de benodigde computerkennis inhuis, welke ik opgedaan heb in loop der jaren, maar zoals je ziet, weet ik ook niet alles.
Perfectie bestaat niet, iemand die expert is op welk gebied dan ook, weet ook niet alles.
We zijn dus allemaal mensen die fouten maken en van onze fouten leren of dingen vergeten en wij leren hiervan. Het mensenleven is een leerproces, leeftijd is hier niet van toepassing.
Nogmaals mijn dank voor je hulp. Peter

Mvrgr., Santa Maria

29-10-2008, 11:06
Bericht: #9
Peter,
Toch nog maar even een andere invalshoek: Er kunnen totaal andere motieven meespelen. En vergeet niet de faktor tijd. Een etmaal duurt voor mij net als voor ieder ander 24 uur maar ik verkeer in de omstandigheid dat ik die tijd anders kan indelen. De ervaring die jij in de loop van jaren hebt opgedaan is bij mij nog maar heel pril en ik heb in een aantal weken veel kennis opgedaan van het Forum.
Dus zou het voor mij eigenlijk aantrekkelijker zijn als eventuele vragen worden gemeld zodat ook anderen kunnen zoeken naar de beste remedie. Het Forum heeft voor mij iets verslavends maar het moet wel vernieuwend blijven.
Een raakvlak is in ieder geval al de Santa Maria, terwijl ik veel op het met Het Fregatschip Johanna Maria van Arthur van Schendel.
Adobe is hiermee voldoende doorgelicht en we verzanden nu in onderwerpen die hier eigenlijk niet thuis horen
Het was me een genoegen!
Philip
29-10-2008, 12:27
Bericht: #10
Hoi Philip,

Bedankt voor je uitvoerige informatie.
Dat je nog pril bent geeft niks, ik zit al vanaf maart 2003 op een computerforum waar ik een hoop geleerd heb, maar dat ik nog lang niet alles weet is geen schande, want als ik alles zou weten kon ik voor een eurokwartje en misschien zelfs nog wel minder, de wereld rond, ik wil hiermee zeggen dat men aldoende leert.
Ik wil niet al te veel van dit topic afwijken, ik hou het bijdeze voor gezien.
Ik zal vragen blijven stellen en nuttige informatie blijven geven, zodat jij en alle anderen er wat aan hebben en aanvullende informatie kunnen geven, zodat ik weer meer kennis op doe.
Ik weet niet of erop dit forum een subforum is, waar nieuwe leden zich voor kunnen stellen aan anderen, ik zal eens kijken of dat eris, het lijkt mij wel handig als wij allen van elkaar weten, wie wij zijn en wat onze vaardigheden zijn.
Groetjes, Peter

Captain Kirk, ik wil het volgende aan je voorstellen: Ik stel voor, dat dit topic voor een periode van laten we zeggen, 2 weken open blijft, dit voor het geval dat er misschien nog leden zijn die nog vragen hebben en\of aanvullende informatie inzake Adobe Flashplayer9.
Wat denk jij ervan, is mijn voorstel een prima idee of..........?

Mvrgr., Santa Maria

29-10-2008, 12:40 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-10-2008 om 16:43 door Ton52.)
Bericht: #11
IE 7 64 bit versie wordt op dit moment ook nog niet ondersteund.
En ja, we laten het nog wel even open......zolang het bij het onderwerp blijft. Icon_smile
29-10-2008, 13:38
Bericht: #12
Hallo Moderator Ton52,

Bedankt voor je informatie, ja dat is wel de bedoeling dat het bij dit onderwerp blijft.
Mijn excuses dat ik captain Kirk aanhaalde, ik dacht namelijk dat hij de enige Moderator was, maar zo te zien zijn er nog meerdere.
Net zoals Wolfenbuttel01 is dit forum voor mij ook nog betrekkelijk nieuw, ik moet dus jullie allemaal leren kennen en jullie mij, uiteraard.
Dat IE 64bit niet ondersteund word, staat mij wel iets van bij.
Ik gebruik geen 64 bit maar 128bits

Mvrgr., Santa Maria

29-10-2008, 16:52 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-10-2008 om 16:53 door Ton52.)
Bericht: #13
(29-10-2008 13:38)Santa Maria schreef:  Hallo Moderator Ton52,
Mijn excuses dat ik captain Kirk aanhaalde, ik dacht namelijk dat hij de enige Moderator was, maar zo te zien zijn er nog meerdere.
Net zoals Wolfenbuttel01 is dit forum voor mij ook nog betrekkelijk nieuw, ik moet dus jullie allemaal leren kennen en jullie mij, uiteraard.
Dat IE 64bit niet ondersteund word, staat mij wel iets van bij.
Ik gebruik geen 64 bit maar 128bits

Onderaan de startpagina staat een link "Forumteam'' (rechts), daar vind je dus het hele team. Icon_smile
Ik denk dat je bedoelt 32 bit (en ik heb het niet over de codering maar het OS).
Als je en 64 bit OS hebt krijg je de “normale” IE 7 (32 bits) en een 64 bits versie, over die 64 bits versie heb ik het. Icon_wink
29-10-2008, 17:06
Bericht: #14
Ja sorry.
Foutje moet kunnen.
Ik zal het forumteam bekijken, nogmaals bedankt voor je informatie.

Mvrgr., Santa Maria

18-12-2008, 21:28
Bericht: #15
Aangezien je probleem is opgelost en de periode van twee weken ruim voorbij is, sluit ik het topic. Indien je het weer open wilt hebben, stuur dan even een PM.opgelost

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Discussie is gesloten 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)