|
Spybots and Destroy 1.6.0.31
|
|
27-09-2008, 22:39
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Spybots and Destroy 1.6.0.31
Hallo beste forummoderators en Beheerder,
Ik heb een vraag over spybots en destroy 1.6.0.31:Sinds ik deze programma update gehad heb, blijven er na de updates en installatie, alsmede immunizatie onbeschermde bestanden over, ik kan op immuniseren drukken wat ik wil, maar er blijven onbeschermde bestanden over. Naar aanleiding van dit probleem zou ik graag willen weten of er meerdere mensen zijn die met hetzelfde probleem zitten. Mag ik van jullie vernemen? Mijn vriendelijk dank alvast voor jullie waardevolle bijdrage. Mvrgr., Santa Maria Santa María was het vlaggenschip en bevoorradingsschip van Christoffel Columbus, die in 1492 Amerika 'ontdekte'. |
|||
|
27-09-2008, 23:02
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Spybots and Destroy 1.6.0.31
Hoi,
Wat bedoel je precies met "onbeschermde bestanden"? Heb je het hier over de Teatimer functie? Microsoft MVP - Consumer Security Director of Research @ Malwarebytes AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.
|
|||
|
27-09-2008, 23:32
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-09-2008 om 23:52 door Emphyrio.)
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Hoi
De laatste update 1.6.0.31 schijnt problemen te geven (zie SSD forum) Het best dat je momenteel kan doen, is om de 1.6.0.31 te verwijderen en de 1.6.0.30 te installeren. Hierbij moet je dan opletten, dat je automatische update uitzet in de instellingen. Deze staan :In SSD, Modus > Advanced Klik links op Instellingen en vervolgens nogmaals op Instellingen. Scroll rechts tot je Web update tegenkomt en vink volgende uit : Zoek naar nieuwere versies bij opstarten van het systeem Toon beschikbare bétaversies. Emphyrio Member of ASAP & UNITE Anti Malware Help.....................................................Rogues Removal Guide...........................................................Emphyrio's Security Blog |
|||
|
28-09-2008, 01:37
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Hoi Miekiemoes,
Neen, het is niet de teatimerfunction, ik gebruik de teatimer nooit, de teatime kan problemen veroorzaken met andere programma's maar nooit met Spybots & Destroy zelf. Kijk je hebt het programma Spybots & destroy, je haald updates op en je installeerd het, na de installatie van de updates ga je met je muis naar de linkerscherm waar de knop immunizatie staat, je klikt hierop, je ziet opbouwende stenen, nadien klik je op de knop immunisatie wat bovenin staat en het programma gaat de onbeschermde bestanden beschermen, zou je denken maar na immunisatie blijven er 27275 files over onbeschermd en dat is niet goed. Aangezien ik mij af vroeg, zijn er nog meer mensen die met de programma-update problemen hebben of ben ik alleen de gelukkige, zodoende stelde ik deze vraag. Maar ik heb net gezien dat er nog iemand is die het probleem onderkend, helaas kon ik niet meteen antwoorden, want jouw site was even buitengebruik, kan gebeuren. Ik dank je voor je informatie. Mvrgr., Santa Maria Santa María was het vlaggenschip en bevoorradingsschip van Christoffel Columbus, die in 1492 Amerika 'ontdekte'. |
|||
|
28-09-2008, 01:48
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Hoi Emphyrio,
Bijdeze wil ik je vriendelijk bedanken voor je informatie. Ik heb jouw link gevolgd en inderdaad gezien dat Spybots and Destroy 1.6.0.31 problemen heeft, ik ben blij dat ik dit gelezen heb, want eventjes dacht ik dat het aan mij lag. Ik ga contact opnemen met de maker van het programma, mag ik weer in het Engels denken en schrijven, leuk. Ik ga dus die versie 1.6.0.31 verwijderen en de versie 1.6.0.30 wat jij opgaf, installeren. Mvrgr., Santa Maria Santa María was het vlaggenschip en bevoorradingsschip van Christoffel Columbus, die in 1492 Amerika 'ontdekte'. |
|||
|
28-09-2008, 02:03
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Hoi klant,
Graag gedaan Laat ons iets weten of alles goed verlopen is, ok ? Groetjes, Emphyrio Member of ASAP & UNITE Anti Malware Help.....................................................Rogues Removal Guide...........................................................Emphyrio's Security Blog |
|||
|
28-09-2008, 16:06
Bericht: #7
|
|||
|
|||
|
Hoi Emphyrio,
Ik had die versie 1.6.0.30 gedownload en geïnstalleerd maar het mocht niet baten. Ik kreeg hetzelfde probleem als met de versie 1.6.0.31, de webupdate had ik niet aangevinkt. Gelukkig had ik de versie 1.4 nog en heb deze geïnstalleerd op mijn interne drive, dus nu werkt het wel goed. Ik zat hedenochtend te denken, die Spybots & Destroy versie 1.6.0.30 en 1.6.0.31 zijn gebaseerd op Windows Vista en ik heb geen Vista maar Windows XP. Dus uit mijn standpunt gezien zeg ik, die versie 1.6 is niet compatible met mijn systeem. Moet wel, want als het probleem bij mij had gelegen, dan had die versie 1.4 ook niet gewerkt. Hetgeen ik al zei, ik ga die programmamaker consulteren. Het is allemaal leuk en wel als iemand een computerprogramma ontwerpt en uitbrengt, maar dan moet het wel goed werken op alle systemen. Bedankt voor je bericht. Groetjes Mvrgr., Santa Maria Santa María was het vlaggenschip en bevoorradingsschip van Christoffel Columbus, die in 1492 Amerika 'ontdekte'. |
|||
|
28-09-2008, 16:38
Bericht: #8
|
|||
|
|||
|
Versie 1.0.6.30 staat bij mij op mijn Windows XP SP3 pc zonder problemen.
Het zou natuurlijk ook kunnen, dat er ergens een programma meedraait, waar SSD niet goed mee overweg kan. Emphyrio Member of ASAP & UNITE Anti Malware Help.....................................................Rogues Removal Guide...........................................................Emphyrio's Security Blog |
|||
|
28-09-2008, 19:31
Bericht: #9
|
|||
|
|||
Citaat:Het zou natuurlijk ook kunnen, dat er ergens een programma meedraait, waar SSD niet goed mee overweg kan.dat zou best eens kunnen, maar ik vraag mij af, wat. Want als het programma draaid, zie ik er niks van terug. Laten we er nu eens vanuitgaan, dat jij 100% gelijk hebt, dan is het wel vreemd dat versie 1.4 geen problemen veroorzaakt en ik dat probleem alleen met versie 1.6 heb. Dus ja, wat moet ik verder zeggen hierop, sorry ik weet het niet. Mvrgr., Santa Maria Santa María was het vlaggenschip en bevoorradingsschip van Christoffel Columbus, die in 1492 Amerika 'ontdekte'. |
|||
|
29-09-2008, 02:35
Bericht: #10
|
|||
|
|||
(28-09-2008 19:31)klant schreef: [quote] Zo vreemd is dit niet, omdat verschillende versies eveneens betekenen dat er andere "code" aanwezig is. Gebruik jij per toeval Firefox als browser want hier schijnt SSD, vanaf de 1.0.6 versie, last mee te hebben? Emphyrio Member of ASAP & UNITE Anti Malware Help.....................................................Rogues Removal Guide...........................................................Emphyrio's Security Blog |
|||
|
29-09-2008, 12:53
Bericht: #11
|
|||
|
|||
|
Hoi,
Neen ik gebruik geen Firefox als browser. Ik heb Internet Explorer 7 als browser. Betreft codes: Daar kon je weleens gelijk in hebben. Sorry dat ik niet zoveel zeg hierop, want woorden schieten mij op dit moment te kort. In het algemeen kan ik problemen heel goed oplossen, maar dit is zo'n raar fenoneem, dat ik met de handen in het haar zit. Groetjes van Santa Maria v\h klant |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)

![[Afbeelding: mvp.gif]](http://users.telenet.be/bluepatchy/miekiemoes/linksimages/mvp.gif)
![[Afbeelding: mbammini.png]](http://users.telenet.be/bluepatchy/miekiemoes/linksimages/mbammini.png)
![[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]](http://feeds.feedburner.com/MiekiemoesBlog.2.gif)