|
Antivirus XP 2008
|
|
14-09-2008, 17:17
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Antivirus XP 2008
Beste Forumleden,
Op mijn PC heb ik een soort spyware namelijk Antivirus XP 2008. Ik heb gebrobeerd om systeemherstel uit te voeren, echter er waren in een keer geen herstelpunten meer beschikbaar?? Daarna heb ik geprobeerd om malwarebytes anti malware uit te voeren. Het lijkt opgelost. De bureaublad achtergrond is gewoon blauw en de melding 'warning' is verdwenen. Echter systeemherstel kan nog steeds niet uitgevoerd worden? Nog steeds geen herstelpunten. Is het programma Antivirus XP 2008 geheel verwijderd of moet ik nog meer handelingen verrichten? Kan ik de systeemherstelpunten ook nog terug krijgen of zijn deze voorgoed verdwenen? |
|||
|
14-09-2008, 18:42
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-09-2008 om 18:42 door Marckie.)
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Antivirus XP 2008
Hallo,
Het kan zijn dat de bestaande systeemherstelpunten allemaal verwijderd zijn en dat dit de reden is dat de er geen meer gevonden worden. Controleer of je een nieuw herstelpunt kunt maken, en of je in staat bent om terug te keren naar dit herstelpunt. De oude systeemherstelpunten weer boven water brengen zal niet meer lukken. Microsoft MVP - Consumer Security
Sometimes you can't make it on your own Spyware, malware - Hoe kom ik er vanaf? |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)