Problemen met inloggen/registreren
|
11-12-2007, 22:27
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-12-2010 om 01:35 door miekiemoes.)
Bericht: #1
|
|||
|
|||
Problemen met inloggen/registreren
Na het aanmaken van je gebruikersaccount hier wordt een mail met de activatiecode naar je email adres gestuurd die je hebt opgegeven tijdens de registratie hier. Deze registratiecode (link) is nodig om je account te activeren.
Indien je deze mail niet ontvangen hebt, controleer dan je spambox (ongewenste mailbox), want het gebeurt vaker dat mails van Mivercon in de spambox terecht komen. Selecteer in je mailprogramma dat dit geen spam/ongewenste mail is, zodat verdere mails van Mivercon daar niet meer terecht komen. Dit is vooral van toepassing bij gebruikers die een gmail/hotmail/msn/windows live account hebben opgegeven. Indien je verdere problemen hebt met inloggen of registreren... voer volgende stappen uit.. * Clean de Cache and Cookies in IE:
Probeer daarna opnieuw in te loggen. Indien dit het probleem niet heeft opgelost, ga na of je Firewall hier de oorzaak is, want sommige firewalls kunnen hier roet in het eten gooien. UPDATE! Sinds een update van de forumsoftware is het inlogproces iets gewijzigd. Wanneer een verkeerd wachtwoord wordt ingegeven krijgt men een scherm te zien (captcha) waar men de letter/cijfertekens moet ingeven die in het scherm staan. Alsook blijkt er verwarring te zijn wanneer men het paswoord heeft vergeten en een nieuw paswoord wil aanvragen. Wanneer je op "wachtwoord vergeten" klikt, dan moet je het mailadres ingeven van de account die je hier hebt aangemaakt. Zo controleert de forumsoftware de database op de aanwezigheid van dit mailadres en de accountnaam die erbij past en daarna wordt een mail verstuurd naar dat mailadres om het paswoord te resetten. Let op, deze mail die je ontvangt is enkel een mail om het paswoord te resetten. In die mail krijg je een link toegestuurd die je moet klikken om zo het resetten van je paswoord te activeren. In diezelfde mail zal ook een activeringscode staan - dit is de code in geval de eerste link in de mail niet zou werken. In dat geval moet je de tweede link die in de mail staat gebruiken (klikken, of kopieren en plakken in je adresveld), en daar zal men dan gevraagd worden om de activeringscode. De activeringscode is dus NIET je nieuw paswoord! Pas daarna, wanneer het herstellen van het paswoord aanvaard is, zal je een nieuwe mail ontvangen (gebeurt meteen) met je nieuw wachtwoord. Soms kan het ook gebeuren, wanneer men wil inloggen en men toch een foutmelding krijgt en vraagt om de afbeeldingverificatie in te vullen, terwijl je nergens deze verificatie ziet (dus geen captcha), vul dan éénmalig een verkeerd wachtwoord in. Bij het opnieuw laden van de pagina zal je dan wel de afbeelding moeten zien waar je dan het juiste wachtwoord + afbeeldingsverificatie moet ingeven. Voor degenen die dus niet kunnen posten op dit forum aangezien ze niet geregistreerd zijn, zich niet kunnen registreren, of niet kunnen inloggen, zelfs na bovenstaande stappen uit te voeren, stuur mij een mail. support AT mivercon.be (vervang AT door @) Director of Research @ Malwarebytes ![]() AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter. ![]() |
|||
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)