Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TR/agent4907008
19-07-2008, 10:44
Bericht: #1
TR/agent4907008
Ten eerste een goeidemorgenIcon_mrgreen.ben hier voor het eerst en terecht
gekomen door via/via andere forums dus mijn excuus alvast als ik wat verkeerd doeIcon_lol Nu mijn probleem Heb dus een TR/agent op mijn newsleecher.exe zitten heb de virus scanner al laten lopen[Avira] En die zegt Deny access heb ik gedaan maar nu kan ik geen Newsleecher meer gebruiken
Zegt nu kan bestand niet meer vinden? Later nog een trojanhunter laten lopen
ook niks geholpenIcon_twisted Hoe krijg ik nu die TRojan/virus eruit?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-07-2008, 10:57
Bericht: #2
RE: TR/agent4907008
Hoi,

Dat is hoogstwaarschijnlijk een valse melding van Avira indien je effectief Newsleecher gebruikt via de originele site en geen gehackte/gekraakte versie. Kan je newsleecher even opnieuw installeren en kijken of Avira die opnieuw detecteert? Indien wel, verstuur het bestand newsleecher.exe naar volgende URL:
http://analysis.avira.com/samples/index.php
Kies hier voor "filetype": "Suspected False Positive"

Microsoft MVP - Consumer Security [Afbeelding: mvp.gif]
Director of Research @ Malwarebytes [Afbeelding: mbammini.png]
AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-07-2008, 11:16
Bericht: #3
miekiemoes schreef:Hoi,

Dat is hoogstwaarschijnlijk een valse melding van Avira indien je effectief Newsleecher gebruikt via de originele site en geen gehackte/gekraakte versie. Kan je newsleecher even opnieuw installeren en kijken of Avira die opnieuw detecteert? Indien wel, verstuur het bestand newsleecher.exe naar volgende URL:
http://analysis.avira.com/samples/index.php
Kies hier voor "filetype": "Suspected False Positive"

:icon_mrgreen:Dit is dus niet de newsleecher van de site dus geen legalle
Reageren op dit bericht
19-07-2008, 11:22
Bericht: #4
In dat geval - zoals Avira het dus aangeeft is het geïnfecteerd. Dus, mag je achteraf ook niet klagen dat Newsleecher niet meer werkt als je een illegale geïnfecteerde versie gebruikt. Icon_wink
Verwijderen en de legale versie gebruiken is hier de boodschap.

AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

Reageren op dit bericht
19-07-2008, 11:28
Bericht: #5
miekiemoes schreef:In dat geval - zoals Avira het dus aangeeft is het geïnfecteerd. Dus, mag je achteraf ook niet klagen dat Newsleecher niet meer werkt als je een illegale geïnfecteerde versie gebruikt. Icon_wink
Verwijderen en de legale versie gebruiken is hier de boodschap.

Dit snap ik niet helemaal gebruik het al jaren nooit geen problemen gehad
Nu ineens heb ik er een virus? inzitten omdat ik gescand heb met Avira
[Doe ik altijd] Die virus/trojan moet er toch uit te halen zijn Alleen weet niet hoe
Reageren op dit bericht
19-07-2008, 11:32
Bericht: #6
Het bestand zelf is geïnfecteerd - gekraakte versie dus. Dus, je hebt 2 mogelijkheden, nl de legale versie van Newsleecher gebruiken (die ik ten sterkste aanraad), of de geïnfecteerde versie gebruiken en Avira het laten negeren.... met alle gevolgen vandien.
Kortom, je kan niet zomaar een een "gepatcht onderdeel" uit een bestand halen door een scanner als het de bedoeling is om een gekraakte versie te gebruiken. Haal je die eruit, dan werkt het niet meer. Daarom, gebruik legale software en je hebt geen problemen. Indien je verkiest om illegale software te gebruiken, dan kunnen we je verder niet meer helpen... want dit staat duidelijk in de forumregels.

Reageren op dit bericht
19-07-2008, 11:37
Bericht: #7
miekiemoes schreef:Het bestand zelf is geïnfecteerd - gekraakte versie dus. Dus, je hebt 2 mogelijkheden, nl de legale versie van Newsleecher gebruiken (die ik ten sterkste aanraad), of de geïnfecteerde versie gebruiken en Avira het laten negeren.... met alle gevolgen vandien.
Kortom, je kan niet zomaar een een "gepatcht onderdeel" uit een bestand halen door een scanner als het de bedoeling is om een gekraakte versie te gebruiken. Haal je die eruit, dan werkt het niet meer. Daarom, gebruik legale software en je hebt geen problemen. Indien je verkiest om illegale software te gebruiken, dan kunnen we je verder niet meer helpen... want dit staat duidelijk in de forumregels.

Oke thanks bedankt voor de medewerking.Zit ik er mooi even meeIcon_mrgreen
Reageren op dit bericht
19-07-2008, 11:45 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-07-2008 om 11:46 door miekiemoes.)
Bericht: #8
Citaat:Zit ik er mooi even mee
Tja, wat verwacht je als je illegale versies gebruikt? Keuze zou toch niet moeilijk moeten zijn? Gebruik een legale versie en probleem is opgelost. Indien je verkiest om de illegale toer verder op te gaan, dan kan dit wel eens heel verkeerd aflopen. Blijkbaar beseffen er velen nog niet welke gevolgen dit heeft.
Dit al eens gelezen? http://miekiemoes.blogspot.com/2008/06/n...story.html
http://miekiemoes.blogspot.com/2008/06/m...-line.html

Zo zie je dat je nonchalant gedrag van het gebruik van illegale software meer dan alleen jouw computer schaadt.

Sorry, maar zolang je illegale software gebruikt kunnen we je niet helpen hier.

Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)