Discussie is gesloten 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aanraders
03-12-2007, 02:07
Bericht: #1
Aanraders
Enkele gratis (Beveiligings)Tools die ik zeker aanraad:

* [Afbeelding: spywareb.png] SpywareBlaster
SpywareBlaster voorkomt de installatie van op ActiveX gebaseerde spyware, adware, dialers, browserkapers en andere pests. Het beperkt tevens de acties van potentieel gevaarlijke sites in Internet Explorer en het blokkeert tracking cookies in Internet Explorer, Mozilla en Firefox.

* Dial-a-fix
Handige Tool die de meest gekende Windowsproblemen kan oplossen, zoals bijvoorbeeld problemen met Windows Updates, problemen met Internet Explorer, problemen met Windows Installer en zoveel meer. Zeker een aanrader!

* MVP Hosts File
Deze voegt domeinen/IP adressen van dubieuze sites aan je hosts bestand toe zodat deze geblokkeerd worden.

* Keyscrambler Personal
Deze beschermt je login informatie voor alle websites

* FileAlyzer
Tooltje om bestanden te analyseren.

* HostsXpert
Tool waarmee je makkelijk je hosts bestand kan bewerken, herstellen etc..

* Glubble
Firefox add-on die heel nuttig is wanneer je kinderen ook gebruik maken van het internet waarbij je zelf controle hebt over de sites die ze bezoeken + nog enkele andere nuttige opties.

Verder nog enkele malware preventieve filmpjes die zeker het bekijken waard zijn:

- Spyware
- Phishing

(deze lijst wordt nog geupdate)

Microsoft MVP - Consumer Security [Afbeelding: mvp.gif]
Director of Research @ Malwarebytes [Afbeelding: mbammini.png]
AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Discussie is gesloten 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)