Geluidsvolume blokkeren
|
29-12-2013, 13:53
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-12-2013 om 13:54 door Skriem.)
Bericht: #1
|
|||
|
|||
Geluidsvolume blokkeren
Hoi,
Mijn zoontje van 7 heeft een laptop waarop hij o.a. wel eens spelletjes speelt. Een punt van ergernis daarbij is dat hij, ondanks herhaalde opmerkingen, het geluid steeds harder zet. Daarom heb ik gezegd dat ik het geluidsvolume ga blokkeren. Sneller gezegd dan gedaan, achteraf bekeken... Hebben jullie enig idee of dat kan ( Windows Vista, 32bit )? Dank, Skriem |
|||
30-12-2013, 13:09
Bericht: #2
|
|||
|
|||
RE: Geluidsvolume blokkeren
Hoi,
Helaas is dit niet mogelijk om een limiet in te stellen zodat dit niet meer kan gewijzigd worden in Windows zelf. Maar er bestaat wel een extra programmatje daarvoor om dit te doen: http://sourceforge.net/projects/volumelimiter/ Director of Research @ Malwarebytes ![]() AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter. ![]() |
|||
31-12-2013, 14:06
Bericht: #3
|
|||
|
|||
(30-12-2013 13:09)miekiemoes schreef: Hoi, Miekiemoes, zoals steeds de redder in nood...thanks. Prettig eindejaar & voorspoedig 2014! |
|||
31-12-2013, 14:14
Bericht: #4
|
|||
|
|||
Idem dito Prettig eindejaar gewenst!!!
Director of Research @ Malwarebytes ![]() AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter. ![]() |
|||
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)